نمایشگاه سیل مهربانی

غلامی: کمک هنرمندان در جریان‌های خیریه تاثیر بسزایی بر مردم دارد

غلامی: کمک هنرمندان در جریان‌های خیریه تاثیر بسزایی بر مردم دارد
حسین غلامی، هنرمند خوش‌نویس، با ارائه پنج اثر خود در نمایشگاه «سیل مهربانی»، برای کمک به سیل‌زدگان نقاط مختلف کشور مشارکت کرد.
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
کد خبر :  ۳۶۸۱۰

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، غلامی با حضور در نمایشگاه «سیل مهربانی» که هم‌زمان شد با گشایش هفته هنر انقلاب در حوزه هنری، با ارائه پنج اثر خود در این رویداد برای فروش و کمک به سیل‌زدگان نقاط مختلف این ‌روزهای کشور گفت: جامعه به اشخاص فرهیخته و هنرمند نگاه می‌کند و تاثیر می‌پذیرد.

وی ادامه داد: کمک هنرمندان در جریان‌های خیریه که به نفع مردم است خصوصا سیلابی که زندگی بسیاری از هم‌وطنانمان را دستخوش نابسامانی‌ها کرده، تاثیر بسزایی بر مردم دارد.

وی درباره آثار ارائه شده خود برای فروش و کمک به سیل‌زدگان گفت: پنج اثرم در نمایشگاه «سیل مهربانی» قرار گرفت. سه اثر شخصی «بسم‌االله»، شعر سعدی «تو کز محنت دیگران بی غمی/ نشاید که نامت نهند آدمی» و شعری دیگر از حضرت مولانا و دو اثر دیگر که قبلا به نیت زلزله‌زدگان کار کرده بودم، در نمایشگاه سیل مهربانی هم‌زمان با سه اثر دیگر به دید عموم درآمد.

نمایشگاه «سیل مهربانی» تا ۳۰ فروردین ماه در گالری‌های خانه و خانه عکاسان و نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر