عواید فروش دو چاپ از کتاب «وحید یامین‌پور» به سیل‌زدگان اهدا می‌شود

عواید فروش دو چاپ از کتاب «وحید یامین‌پور» به سیل‌زدگان اهدا می‌شود

عواید فروش دو چاپ از کتاب «وحید یامین‌پور» به سیل‌زدگان اهدا می‌شود
انتشارات جمکران و وحید یامین‌پور با توجه به سیل این روزهای خطه خوزستان، زادگاه و خاستگاه شیخ اعظم، شیخ مرتضی انصاری، سهم خود از فروش دو چاپ کتاب «نخل و نارنج» را برای همراهی با مردم خوزستان اهدا می‌کنند.
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر :  ۳۶۶۷۹

عواید دو چاپ بیستم و بیست و یکم کتاب «نخل و نارنج» نوشته وحید یامین‌پور به پیشنهاد ناشر و نویسنده به سیل زدگان تخصیص می‌یابد.

بر اساس این گزارش، انتشارات جمکران و وحید یامین‌پور با توجه به سیل این روزهای خطه خوزستان، زادگاه و خاستگاه شیخ اعظم، شیخ مرتضی انصاری، سهم خود از فروش دو چاپ کتاب «نخل و نارنج» را برای همراهی با مردم غیور خوزستان اهدا می‌کنند.

دو هزار نسخه از چاپ بیستم و بیست و یکم این کتاب که با استقبال خوب مخاطبان نیز همراه بوده به مردم این خطه از کشورمان اختصاص می‌یابد.

نویسنده و ناشر کتاب اعلام کرده‌اند: امیدواریم با سیل خروشان همراهی و محبت مردم ایران اسلامی گوشه‌ای از رنج و سختی مردم غیور و باعزت سرزمین خوزستان تسلی یابد.

این کتاب، روایت جغرافیای ذهنی یک فقیه دردمند است که اندیشه بنیان حکومت اسلامی به دست فقیه را داشت و در این جغرافیا، اقلیم ایران و عراق و آنچه در تاریخ بر سر این سرزمین‌ها آمد، ذهن او را به خود درگیر کرد و در رویکردش تأثیر گذاشت. در واقع این اثر، روایت زندگی و زمانه شیخ مرتضی انصاری (ره) است.

ارسال نظر