افتتاح نمایشگاهی از آثار هنرمندان شاهد و ایثارگر

افتتاح نمایشگاهی از آثار هنرمندان شاهد و ایثارگر
نمایشگاه هنرهای تجسمی «چهل چراغ» با مشارکت اداره کل دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، دوشنبه ۲۰ اسفند‌ماه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) افتتاح می‌شود.
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
کد خبر :  ۳۶۳۱۹

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، هم‌زمان با هفته بزرگداشت شهدا، نمایشگاه هنرهای تجسمی «چهل چراغ» با حضور نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید، دوشنبه ۲۰ اسفند‌ماه ساعت ۱۶ در موزه هنرهای دینی اما علی (ع) افتتاح می‌شود.

نمایشگاه هنرهای تجسمی «چهل چراغ» در هشت گرایش؛ خوشنویسی / نقاشی / کاریکاتور / گرافیک / مجسمه سازی / نگارگری / عکاسی و صنایع دستی آثار سرآمدان هنری شاهد و ایثارگران را به نمایش می‌گذارد.

همچنین در این برنامه از ۱۰ نفر از ایثارگران شاغل در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تجلیل می‌شود و هر یک از انجمن‌های حاضر در این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی تخصصی برگزار می‌کنند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۲۰ اسفند تا ۳۱ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۸ و ۵ تا ۱۱ فروردین از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولیعصر، روبروی اتوبان هاشمی رفسنجانی (نیایش) بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر