بازدید سردار وحید از مرکز هنرهای تجسمی

بازدید سردار وحید از مرکز هنرهای تجسمی
حوزه‌هنری امروز سه‌شنبه 14 اسفندماه 1397، میزبان سردار وحید و هیئت همراهش بود.
سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
کد خبر :  ۳۶۲۰۰

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، در این دیدار که از بخش عکس جشنواره هنر جوان در گالری عالی و بخش مجسمه‌های گنجینه حوزه‌هنری به عمل آمد، آقایان محسن مؤمنی‌شریف ریاست حوزه‌هنری، سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی، ناصر فیض مدیر مرکز طنز، مرتضی امیری اسفندقه و جمعی از هنرمندان حضور داشتند.

 

 

سردار وحید در بازدید از نمایشگاه عکس، از توانمندی هنرمندان جوان با عنوان «رویش‌های انقلاب» و تأثیرگذاری این زمینه هنری تمجید کردند و اظهار داشتند؛ زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از جنگ نیست. در عین حال در دیدار از مجسمه‌های گنجینه مرکز تجسمی اعلام کردند که این آثار فاخر باید در میادین شهرها اجرا و ارائه شود و هماهنگی با شهرداری‌ها خصوصاً شهرداری تهران و تعامل با نهادها و ارگان‌ها را مورد تأکید قرار دادند.

ایشان با توجه به برپایی نمایشگاه‌های متعدد در استان‌ها اظهار داشتند: «برپایی این نمایشگاه‌ها کوتاه‌مدت است، اما آثار حجمی در میادین شهرها جلوه‌ای همیشگی دارد. در عین حال توجه به میراث فرهنگی همچون بهره‌گیری از اساطیر ایرانی برگرفته از شاهنامه را از نقاط عطف این اتفاق برشمردند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر