برپایی نمایشگاه خیابانی آثار هنرمندان انقلاب در خرم آباد

برپایی نمایشگاه خیابانی آثار هنرمندان انقلاب در خرم آباد
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه خیابانی آثار هنرمندان انقلاب، در خرم آباد گشایش یافت.
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
کد خبر :  ۳۵۵۳۳

 

همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، نمایشگاه خیابانی آثار تجسمی هنرمندان انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی حوزه هنری لرستان در این نمایشگاه ۲۰ اثر پوستر، کاریکاتور و گرافیک در ابعاد خیابانی در قالب نمایشگاه در محل مصلای خرم‌آباد در معرض دید عموم قرار گرفت. آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان ضمن بازدید از این نمایشگاه از تلاشهای هنرمندان فعال در زمینه هنر انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد. امیدی پور رئیس حوزه هنری لرستان هدف از برپایی این نمایشگاه را بازگویی اهداف و زمینه های شکل گیری انقلاب اسلامی با زبان گویای هنر عنوان کرد و افزود: پس از گذشت چهل سال امروز جمهوری اسلامی ایران درختی تناوری است که تاثیرات آن را نه تنها در داخل کشور که در منطقه و جهان شاهد هستیم.

نسل های سوم و چهارم انقلاب، انقلاب را به خوبی میشناسند ولی ممکن است با زمینه های شکل گیری آن آشنا نباشند و همان گونه که نماینده محترم ولی فقیه در استان گفتند باید تلاش کنیم این پیام و شناخت به نسل های تازه انقلاب منتقل شود. رئیس حوزه هنری لرستان در ادامه افزود: این نمایشگاه علاوه بر قالب خیابانی بصورت نگارخانه ای نیز در گالری مهر مجتمع فرهنگی حوزه هنری لرستان برپا گردیده و تا پایان ایام الله دهه مبارک فجر میزبان نگاه علاقمندان خواهد بود. گفتنی است حوزه هنری لرستان علاوه بر نمایشگاه های تجسمی، نمایش صحنه ای « روزهای بی قوام » را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تولید کرده که از ۱۳ تا ۲۲ بهمن هر روز عصر در تالار ماه مجتمع فرهنگی این حوزه بروی صحنه می‌رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر