Pchak یکی از پروژههای کانسپت و جذاب از استودیو طراحی backbonebranding در ارمنستان بود که بسیار دوست داشتند بسته بندی جدیدی براساس یک فضای واقعی و ملموس طراحی و اجرا کنند. به گفته این تیم آن ها وقتی در حال طراحی این محصول بودند نمیخواستند با اضافه کردن اضافات المانهای دیزاین از فضای اورجینال و واقعی ایده دور شوند و حس یک درخت توخالی دقیقا با مشاهده و ارتباط با محصول لمس شود.
بر همین اساس برای نامگذاری محصول هم از نامPchak استفاده شد که معادل ارمنستانی آن درخت تو خالی است.
با این بسته بندی شما می توانید از میوه های خشک شده نه تنها در زمستان بلکه در تمام فصول سال لذت ببرید.