گالری مژده برگزار می‌کند:

«بدون عنوان» نمایشگاهی از عارف گرانمایه

«بدون عنوان» نمایشگاهی از عارف گرانمایه
نمایشگاه نقاشی عارف گرانمایه با عنوان «بدون عنوان» (Untitled) در گالری مژده گشایش می‌یابد.
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد خبر :  ۳۵۱۲۶

 

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، نمایشگاهی از نقاشی‌های عارف گرانمایه از روز جمعه ۲۸ دی ماه در گالری مژده به نمایش در می‌آید و تا ۵ بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است :

«نباید به سادگی از کنارش عبور کرد. هر آنچه در اطراف ماست شخصیت و ماهیت منحصر به فرد خود را دارد. هیچ دو برگی از توده‌ی برگ‌های پاییزی که به سادگی از روی آن‌ها رد می‌شویم شبیه هم نیستند. هیچ دو درخت یا دو ریشه‌ی همسانی وجود ندارند.

به چشم نکته بین و ظرافت یاب یک هنرمند بی‌نهایت موضوع برای دیدن و دیده شدن وجود دارد: از ریشه‌هایی که می‌توانند مایه‌ی حیات باشند و یا مانع حیات، حفره‌های خالی و تیره در دل تنه درختان و ریشه‌های بیرون زده تا هزار رنگ درخشان و مبهوت کننده‌ی پاییزی هر یک چون شخصیت‌های متمایز یک اجتماع بی نظیر و خاص هستند.

طبیعت نیز چون زندگی انسانی هر لحظه دست خوش دگرگونی است از تولدهای بهارانه تا مرگ‌های ناگزیر زمستانی. در طبیعت هر کسی می تواند نزدیک‌ترین شباهت‌ها را با زندگی پیدا کند.

گوشه‌ای از طبیعت می تواند همانند زندگی و سرنوشت انسانی و یا جامعه ای باشد، طبیعتی که در حال نابودی به وسیله انسان‌ها است.»

علاقه‌مندان جهت بازدید از آثار این هنرمند می توانند در روزهای هفته از ساعت ۱۲ الی ۲۰ و جمعه ها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به گالری مژده واقع در سعادت آباد، خیابان سرو شرقی، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک ۲۷ مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر