استقبال هنرمندان از کارگاه طراحی پوستر هفتمین جشنواره هنر جوان در مازندران

استقبال هنرمندان از کارگاه طراحی پوستر هفتمین جشنواره هنر جوان در مازندران
کارگاه پوستر «هنر جوان» با اهداف آموزشی و تولیدی با حضور «مهدی حاجی محمدی» هنرمند و مدرس سرشناس کشور در حوزه هنری مازندران برگزار شد.
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر :  ۳۵۰۶۲

 

 

کارگاه طراحی پوستر هفتمین جشنواره هنر جوان با حضور هنرمندان و علاقمندان  رشته های گرافیک و طراحی پوستر حوزه هنری مازندران عصر روز سه شنبه 18 دی ماه در سالن کنفرانس شهیدآباد این مرکز برگزار شد.   
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران، علیرضا پاکبین مسئول واحد هنرهای تجسمی این مرکز گفت: کارگاه فوق، بعد از برگزاری سه کارگاه تخصصی هنری طی سه ماه گذشته در زمینه های تذهیب و گل و مرغ، ترکیب بندی در خط شکسته و قطعه بندی در نگارگری که با حضور استادان مطرح کشور در این مرکز برگزارشد؛ این بار با موضوع طراحی پوسترو با حضور «مهدی حاجی محمدی» و با حضور و استقبال 30تن از هنرمندان رشته های گرافیک، طراحی پوستر و سایر رشته های تجسمی برگزار شد.

گفتنی است در این کارگاه یک روزه ضمن بررسی تعدادی از آثار برجسته وممتاز پوستر هنرمندان جهان مباحثی در خصوص ویژگیهای برتر یک اثر، روشهای ایده پردازی و استانداردهای لازم جهت تولید یک اثر پوسترطرح شده و در ادامه ضمن پاسخ به پرسش حاضرین،آثار شرکت کنندگان در برنامه  مورد نقد وبررسی قرار گرفت.

شایان ذکراست که این برنامه با هماهنگی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر