برگزاری کارگاه طراحی پوستر و تبلیغات شهری در اصفهان

برگزاری کارگاه طراحی پوستر و تبلیغات شهری در اصفهان
حوزه هنری استان اصفهان کارگاه سه روزه تولید پوستر و تبلیغات شهری ویژه پنجمین جشنواره هنر مقاومت را برگزار می‌کند.
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
کد خبر :  ۳۴۵۱۵

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با اختتامیه جشنواره پوستر و تبلیغات شهری پنجمین جشنواره هنر مقاومت، کارگاه سه روزه تولید اثر از 30 آذرماه الی 2 دی ماه در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می‌شود.

کارگاه طراحی پوستر و تبلیغات شهری یکی از بخش های جشنواره مقاومت است که با حضور استاد مسعودنجابتی و سیدهادی قادری و سایر اساتید مطرح رشته گرافیک و هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد و در این کارگاه 30 نفر از هنرمندان گرافیست استان اصفهان در مدت سه روز زیرنظر این اساتید به یادگیری روشهای طراحی پوستر و تولید اثر خواهند پرداخت.

پوسترهایی که در این کارگاه تولید می شوند در جشنواره هنر مقاومت در دهه فجر امسال در تهران ارائه خواهند شد.

کشف استعدادهای جوان، حمایت از هنر انقلابی و نمایش دستاوردها و پیام های انقلاب در قالب پوستر در چهار دهه گذشته از اهداف برگزاری این کارگاه است.

جشنواره هنر مقاومت در ده رشته برگزار می شود که هنرهای تجسمی، طراحی پوستر، پرچم و کتیبه و طراحی صنعتی از جمله رشته های این جشنواره است.

این کارگاه با همکاری حوزه هنری استان اصفهان، سازمان فرهنگی و اجتماعی وورزشی شهرداری اصفهان، مجموعه طراحان گرافیک انقلاب اسلامی (آیه )، بنیاد فرهنگی روایت فتح، نهضت مردمی پوستر انقلاب برگزار می شود.

گفتنی است، این کارگاه از روز جمعه 30 آذرماه لغایت روز یکشنبه 2دی ماه از صبح تا بعدازظهر در خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشار اول ، پارک ایثارگران تشکیل می‌شود و اختتامیه این کارگاه نیز در ساعت 15 روز یکشنبه 2 دی ماه در عمارت سعدی حوزه هنری واقع در خیابان استانداری اصفهان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر