سباستین اناف زاک و تصویرسازی های باور نکردنی و خیال انگیز

سباستین اناف زاک و تصویرسازی های باور نکردنی و خیال انگیز
این هنرمند تجسمی آثار گرافیک چاپی، گرافیک تعاملی و رسانه ی گرافیک متحرک را مدیریت کرده است.
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
کد خبر :  ۳۴۴۸۳

سباستیان اناک زاف

 

 

"سباستین اناف زاک" (Sebastian Onufszak)، هنرمند لهستانی متولد 1978 در دوسلدرف زندگی و کار می کند. این هنرمند تجسمی آثار گرافیک چاپی، گرافیک تعاملی و رسانه ی گرافیک متحرک را مدیریت کرده است. او فارغ التحصیل در رشته ی مهندسی و طراحی گرافیک است و از سال 2002 در سِمَت مدیر خلاق مستقل و طراح برای مشتریان با سلیقه های گوناگون، در سطح ملی و بین المللی کار کرده است. او همچنین در آثار تبلیغاتی خود، در تجربه های بصری زنده، برای نوازندگانی مانند Funkstorung، Mouse On Mars،Michael Fakesch  مشهور شده است.

تصویرسازی های باور نکردنی و خیال انگیز او، متغیر میان نظم و بی نظمی است و با زیبایی تمام جلوه ی رنگارنگ قرن هفدهم را با حس مجذوب کننده ای ترکیب می کند. آثار او در نشریات به چاپ رسیده و در تمام جهان به نمایش گذاشته است، از جمله: In Graphics We Trust در Leipzig آلمان، Freaky People در St Petersburg روسیه، Studioline در پاریس فرانسه، Club Spotting در فلورانس ایتالیا، Synth Eastwood در برلین آلمان.

او اکنون مدیر خلاق Parasol Island، استودیوی فیلم و انیمیشن آلمان است و از اعضای موسس جمع هنری Propagandasburo همراه با Timo Bose است و با گروهی از همکاران و طراحان وموسیقیدانان مانند Markus Hofko، کسانی که موسیقی را با اکثر آثار خود ترکیب کرده اند، همکاری می کند.

تعدادی از آثار این هنرمند را در گالری ببینید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر