فروغ رخ ساقی در ساری گشایش یافت

فروغ رخ ساقی در ساری گشایش یافت
نمایشگاه آثار جمعی از خوشنویسان شکسته نستعلیق کشور در نگارخانه سوره برپا شد.
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر :  ۳۴۳۶۴

 

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران عصر جمعه 16 آذر 97 با حضور جمعی از هنرمندان، مسئولان استانی و علاقمندان نمایشگاه «فروغ رخ ساقی» گشایش یافت.

گفتنی است در این نمایشگاه که با حضور افتخاری و نمایش چندی از آثار « محمد حیدری» و « فرشته حسینی» برگزار شد بیش از 50 اثر از 16 هنرمند خوشنویس در نگار خانه سوره حوزه هنری مازندران به نمایش در آمد.

« هادی قاسمی» _خوشنویس و مدرس دانشگاه_ در ابتدای آیین گشایش نمایشگاه یاد شده، ضمن قدردانی از  برگزار کنندگان کارگاه و همایش دو روزه خط شکسته و قطعه بندی در نگارگری با حضور استادان «محمد حیدری» و «محمد نباتی» از برگزاری این قبیل برنامه ها ابراز امیدواری کرد و گفت: از اینکه امروز  استان مازندران و هنرمندان آن به لحاظ توانمندی و ذوق هنری در جایگاهی قرار دارند که می توانند پذیرای استادان تراز اول کشور باشند باید خدا را شاکر بود.

همچنین در ادامه «محمد حیدری» چهره نامدار خوشنویسی کشور با قدردانی از تمام همکاری ها جهت برگزاری این همایش، برپایی چنین برنامه هایی را مستلزم هم اندیشی و همراهی چند گروه و سازمان برشمرد و گفت: استان مازندران از دیرباز با حضور اساتید پیشرو و هنرمندان پیگیر و علاقمند جزو استانهای موفق کشور بوده است.

در پایان این محفل با حضور «محمد نباتی» نگارگر برجسته کشور و «علی اصغر یوسف نژاد» نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه قدردانی شد.

شایان ذکر آنکه برنامه های یاد شده با همکاری واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران، گروه هنری فروغ رخ ساقی و شهرداری ساری برگزار شد . 

 نمایشگاه فروغ رخ ساقی تا 22 آذر ماه همه روزه در نگارخانه سوره حوزه هنری استان مازندران پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر