پروتی تمن، مدیرِ مشهور و خلاق استودیوی طراحی زونگ

پروتی تمن، مدیرِ مشهور و خلاق استودیوی طراحی زونگ
"پروتی تمن" (Protey Temen) متولد 1984 در مسکو و مدیر خلاقِ دفتر Zunge است.
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر :  ۳۴۰۴۲

پروتی تمن در کنفرانس پیکتوپلاسما

 

"پروتی تمن" (Protey Temen) متولد 1984 در مسکو و مدیر خلاقِ دفتر Zunge است. این دفتر در سال 2001 افتتاح شده است و متخصص در طراحی هویت بصری، چاپ، طراحی نشریه و توسعه ی ایده های تصویری است.

 این کارگاه هنری در هر پروژه به دنبال ایجاد تعادل میان آثار پر از رنگ و نور با رویکرد موثر تبلیغاتی است. کارهای طراحی این دفتر افتخارات متعددی در رقابت های بین المللی مانند Krakkow Eco Poster، Graphic Arts Triennial، Warsaw International Poster و Sofia Poster Triennial کسب کرده است.

"تمن" در زمینه کارهای تجاری، در نقش مدیری خلاق، انواع ترکیبات اشباع تصویری محیط اطراف را بررسی می کند. این طراح هم زمان پروژه های شخصی خود را نیز پیش می برد؛ مانند مجموعه Dobrotarizm که می توان به «خوشحالی گری» آن را ترجمه کرد. این پروژه در سال 2007 آغاز شد و بازتابی از احساسات انسانی بود. پایه ی گرافیک برای "تمن"، همان نقاشی های کودکان است که منبع اصلی الهام او در کار است.

کار این طراح در فضاهای نمایشگاهی مانند فابریکا، مرکز DOM در Petrozavodsk، مرکز هنرهای معاصر Zvereskiy و Central House Of Artists In Moscow به نمایش در آمده است.

تعدادی از آثار این هنرمند را در گالری ببینید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر