کتاب "برندسازی برای مکان، مراکز خرید و مقاصد گردشگری"

کتاب
در دنیایی که شهرها، نواحی و مکان ها برای جذب سرمایه از بخش های دولتی و خصوصی رقابت می کنند، برند یک عامل حیاتی است.
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر :  ۳۰۵۷۵

 

 

Branding for place, shopping,centers and Destinations

نویسنده: دکتر امیر اخلاصی (عضو هیات علمی دانشگاه تهران)

طرح جلد: خشایار ثابتی

صفحه آرایی و طراحی گرافیک: نفیسه هادی

ناشر: انتشارات علمی

شابک: 4-287-404-964-978

برندسازی مکان در برگیرنده برندآفرینی برای کشور، شهر، مقاصد گردشگری و مراکز چندمنظوره تجاری و تفریحی می باشد. آنچه برندسازی مکان را از برند سازی محصول متمایز و پیچیده تر می سازد، ذی نفعان متعددی است که در این حوزه مطرح هستند. هر برنامه برندسازی که برای مکان به معنای عام کلمه تدوین می شود باید رسیدن به اجماع در مورد هویت برند خود را در میان ذی نفعان متعدد، سرلوحه کار قرار دهد.

مخاطبان کتاب حاضر علاوه بر دانشجویان و علاقمندان حوزه برند و برند آفرینی، سازمان های متعددی که مسئولیت برندسازی مکان را بر عهده دارند همچون سازمان میراث فرهنگی، شهرداری ها، صاحبان و توسعه دهندگان مراکز تفریحی و تجاری چند منظوره و مدیران و مالکان مقاصد گردشگری می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر