به همت مؤسسه فرهنگی و هنری خانه هنر نیایش

کارگاه عکاسی محمدعلی برنو در رشت برگزار شد

کارگاه عکاسی محمدعلی برنو در رشت برگزار شد
کارگاه یک‌روزه عکاسی محمدعلی برنو، عکاس برجسته خبری با حضور ١٢٠ نفر از عکاسان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی از سراسر استان و میهمانانی از استانهای خوزستان، خراسان رضوی، تهران و البرز، در رشت برگزار شد.
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر :  ۳۰۱۶۹

 

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، این کارگاه به همت مؤسسه فرهنگی و هنری خانه‌ی هنر نیایش، با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حمایت رسانه‌ای پایگاه‌های خبری‌، روز جمعه ١١ آبان‌ماه ٩٧ از ساعت ٩ صبح تا ۶ عصر، در سالن دکتر رحم‌دل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت برگزار شد.

گواهینامه حضور در این کارگاه با تأیید اداره‌کل فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی استان گیلان به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

محمدعلی برنو متولد تیرماه ١٣۵٨، دارای کارشناسی عکاسی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران؛ کار عکاسی خبری را از سال ١٣٧٨ در روزنامه ابرار آغاز کرد و پس از آن همکاری با روزنامه‌های ایران، همشهری، صبح ورزش، جهان فوتبال، نود و خبرگزاری ایلنا را در کارنامه دارد.

وی دارای سه دیپلم افتخار از بنیاد لوسی آمریکا در سال ٢٠١۴، عکاس سال اروپا در سال ٢٠١۴ در جشنواره px٣، نشان طلای عکس خبری سال ٢٠١۴ px٣ فرانسه، نشان طلای عکس سیاسی سال ٢٠١٧ px٣ فرانسه، دو دیپلم افتخار از جشنواره px٣ در سال ٢٠١٧، و کسب چندین مقام از جشنواره‌های عکس ایران است.

عکس‌های برنو در مجله نیوزویک، آژانس کوربیس  سیپاپرس فرانسه و نشریات و رسانه‌های داخلی و خارجی متعدد منتشر شده است.

وی از سال ٩٢ تا کنون به عنوان عکاس ریاست جمهوری ایران مشغول به فعالیت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر