رونمایی از پوستر فیلم مقاومت

رونمایی از پوستر فیلم مقاومت
پوستر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت رونمایی شد
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر :  ۲۹۹۲۶

 

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، این مراسم با حضور خانواده‌ شهیدان حججی و اقدامی، حسین صابری مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، محمد خزاعی دبیر جشنواره و تهیه کننده فیلم سینمایی «به وقت شام»، دکتر احمدی‌فر رئیس حوزه هنری استان اصفهان، جمعی از مدیران جشنواره و مسئولان حوزه سینمای دفاع مقدس و مقاومت و همچنین، هنرمندان و سینماگران اصفهان در عمارت سعدی حوزه هنری اصفهان رونمایی شد.

بر اساس این گزارش جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت پس از ده دوره برگزاری از دوره یازدهم با اتخاذ راهبردهای بین‌المللی و هدف گذاری سینمایی در عرصه بین‌الملل به صورت بین‌المللی برگزار می‌شودکه مورد توجه هنرمندان و سینماگران مستقل دنیا قرار گرفته است. پوستر بخش ویژه و بین‌الملل جشنواره نیز، در این رویداد هنری، رونمایی شد.

تبیین فرهنگ مقاومت در مقابل تهاجم و نفوذِ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای دشمنان به ویژه آمریکا، استکبارستیزی ملل مظلوم جهان، مبارزه با «تروریسم» و «صهیونیسم بین الملل»، توجه ویژه به چالش‌ها و نیازهای فرهنگی و سینمایی جهان اسلام در بخش‌های «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» با حضور فیلمسازان داخلی و خارجی از مهم‌ترین مولفه‌ها و رویکردهای این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر