کریستین کالن؛ خالق صداهای بصری و پیام های معنی دار

کریستین کالن؛ خالق صداهای بصری و پیام های معنی دار
"کریستین کالن" (kristin Cullen) یک طراح موفق، مدیر خلاق، مربی و نویسنده با مدرک کارشناسی ارشد در طراحی گرافیک از دانشکده طراحی "رود ایلند" است.
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
کد خبر :  ۲۹۴۰۵

کریستین کالن

 

"کریستین کالن" (kristin Cullen) یک طراح موفق، مدیر خلاق، مربی و نویسنده با مدرک کارشناسی ارشد در طراحی گرافیک از دانشکده طراحی "رود ایلند" است. کار طراحی رو در نمایشگاه های ملی و بین المللی ظاهر شده است و هویت شرکت آمریکایی، Graphis به واسطه او مطرح شده است. کریستین در مؤسسات برجسته از جمله مدرسه شیکاگو، موسسه هنر دانشگاه سینسیناتی و دانشگاه ایلینوی تدریس کرده است. کریستین دو کتاب برای ناشران Rockport و Workbook Book؛  با عناوین "یک راهنمای واقعی برای ساخت صفحات در طراحی گرافیک" و "عناصر طراحی و اصول تایپوگرافی" را به رشته تحریر در آورده است.

"کریستین کالن" او با موسسات فرهنگی، غیرانتفاعی، کسب و کارهای کوچک و متفکران مستقل کار می کند تا صداهای بصری و پیام های معنی دار را ایجاد کنند.

کریستین یکپارچه با جریان های مثبت، سازنده و موفق کار می کند. او به گفتمان انتقادی معتقد است که شامل شنیدن و سوال کردن برای شناسایی اهداف، تنظیم استراتژی ها و تمرکز پیام های کلیدی است. با تعهد به برتری و توجه به جزئیات، مأموریت کریستین ارائه خدمات، محصولات و تجربه های هوشمند، موثر و منحصر به فرد است.

مراحل متدولوژی کریستین عبارتند از اکتشاف، ساخت و اختراع. اکتشاف برنامه ریزی جامع، تحقیق و توسعه محتوا است که شامل تفکر پیشرفته، مجموعه پارامترها و خطوط برای هر مشتری است. این پایه و اساس تمام کارهاست و تصمیم گیری را در طول فرآیند طراحی هدایت می کند. ساختن تجربه خلاقانه با ایده های گوناگون بدون مرز مد نظر اوست.

 کریستین از پروژه های مختلف و کمیسیون ها استقبال می کند. تجربه او در طراحی گرافیک، آموزش، نوشتن و انتشار به زیان های زبان انگلیسی، فرانسوی و انگلیسی است. او در بویز، آیداهو زندگی و کار می کند.

 

بخشی از طراحی مجموعه International Drawing Anual :

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی مجموعه The Grillo Groupe / inc:

 

 

 

 

 

 بخشی از طراحی کتاب The Sun Shiine For Us All:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

ارسال نظر