به همت خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان

اجرای تئاتر «این قصه برای نخوابیدن است» در تالار سوره/ اجرای دو نمایش خیابانی به مناسبت هفته دفاع مقدس

اجرای تئاتر «این قصه برای نخوابیدن است» در تالار سوره/ اجرای دو نمایش خیابانی به مناسبت هفته دفاع مقدس
اجرای نمایش «این قصه برای نخوابیدن است»، روایتگر یک خانواده کرد عراقی که برای فرار از دست داعش در زیرزمین یک خانه پنهان شده اند و دو نمایش خیابانی « هشت» و «محله ی فضیله» به مناسبت هفته دفاع مقدس تازه‌ترین فعالیت‌های خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان است.
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
کد خبر :  ۲۹۳۹۳

به گزارش سایت صحنه؛ نمایش «این قصه برای نخوابیدن است» به کارگردانی فرشته شاه بندری و نویسندگی رضا بیات تا 15 مهر ماه هر شب ساعت ۱۹ در تالار سوره حوزه هنری اصفهان به روی صحنه می رود.

فرشته شاه بندری کارگردان این نمایش اظهار کرد: داستان در یک زیرزمین خرابه در یک روستا اتفاق می افتد که در واقع مخفیگاه یک خانواده کرد عراقی برای دور ماندن از حمله داعش  است.

کارگردان این نمایش ادامه داد: در این نمایش مادری داغدار و عروسش که باردار است و چشم براه همسر برای نجات از این موقعیت وحشتناک هستند و این درحالی است که مادر پیکر پسر شهیدش ‌وتمام مردهای ده را دیده واین جریان را از عروسش مخفی می‌کند تا بتواند او و ‌فرزندش را از این مهلکه نجات دهد. عروس پا به ماه است و ‌درد زایمان او را فراگرفته و داعشی ها هم نزدیک هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایش فرشته شاه بندری و عارفه جواهری به ایفای نقش می پردازند و حسن وحید دستجردی مشاورکارگردان، نجمه سادات رضوی موسیقی، متین امینی و فائزه رضایی و محمدرضا سالمی نیز پوستر و تیزر، نسیم شاه بندری نیز گریم کار را برعهده دارند.

اجرای دو نمایش خیابانی به مناسبت هفته دفاع مقدس

خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان، دو نمایش خیابانی « هشت» و «محله ی فضیله» را به مناسبت هفته دفاع مقدس در پل های تاریخی خواجو و سی و سه پل، میدان امام و یادمان شهدای گمنام باغ غدیر به اجرا درآمد.

این دو نمایش از تولیدات خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان است که از روز اول تا ششم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساعت ۱۶ و ۱۷ در مکان های پل خواجو،سی و سه پل، میدان امام و یادمان شهدای گمنام باغ غدیر اجرا می شود.

نمایش «هشت» به کارگردانی مجتبی خلیلی پیش از این در دهمین جشنواره تئاتر ملی مرصاد در هفت بخش حائز رتبه شده است و نمایش «محله ی فضیله» به کارگردانی فرخنده برفی دریایی در جشنواره پاتک، ۴ جایزه را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر