Self-Promotional Poster Mailer
ایده ی مشترک یک قطعه ی تبلیغاتی ابداعی است که به صورت های مختلفی ارائه شده است. یکی از آن ها بروشوری است که به صورت پوسترارائه می شود و توسط "جیمز اولاک" طراحی شده است. طرح این کار بیننده را جذب می کند. و به دلیل محتوای آشکارو تاثیرات بصری آن، به عنوان یک اثر تبلیغاتی برگزیده مورد توجه قرار می گیرد. اولاک شرح می دهد که در پی آن است تا به عنوان متفکری جدی، مطابق روز و شرایط حاضر عمل کند. او در طراحی اثرش از استعاره استفاده می کند. یکی از این کاربردها، نیمکره های راست و چپ مغز است که دربطن اثر از آن استفاده کرده و با این کار بینش و پردازش تفکر را در اثر ایجاد می کند. فضای تبلیغاتی فکر مشترک، یک نمایش هندسی است که به طور بصری رابطه ی میان هنر و علم را انعکاس می دهد. این کارها از دروس رشته ی پزشکی الهام گرفته شده است.
اولاک اشاره می کند:«برای این مهم که هنر و تجارت از کجا سرچشمه می گیرند از ایده ی سمت چپ و راست مغز استفاده کردم.جدول ها و تصاویر را با تایپوگرافی ترکیب کردم و به محض این که حس کردم مناسب است در مورد فعالیت نیمکره ی چپ و راست مغز توضیحاتی دادم و بدین ترتیب خوانندگان و مخاطبین من به این پیام پی بردند.»
Boston Magazine Best Of Boston Cover Contest Entry
Activism Poster for U.S. gun laws
Inspirational Poster Entry for The Say Something Poster Project For Youth Services