اجرای نمایش "منهای دو" در سالن سوره/ حمایت پیشکسوتان دیدن تئاتر جوانان است

اجرای نمایش
نمایش "2-" به کارگردانی مجید عبدیزدان تا 18 شهریورماه هر روز ساعت18 در سالن سوره حوزه هنری به روی صحنه می رود.
سه‌شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر :  ۲۸۹۲۱

به گزارش سایت صحنه، این نمایش که در آن علی رمضانیان، امیرلاچیان، آیلین نوشاد ، مسیح میر پویا ، جابرگرجی به ایفای نقش پرداخته اند از روز پنج شنبه 8 شهریورماه به اجرا درآمد.

این نمایش اولین تجربه کارگردانی مجید عبدیزدان است که با حمایت خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان به اجرای عمومی درآمده است.

نمایش " 2-" داستان دو مرد میانسال را در بیمارستان روایت می‌کند که مطلع می‌شوند به سبب بیماری خود مدت زمان کمی برای زنده ماندن فرصت دارند، به همین دلیل تصمیم می‌گیرند از زندگی لذت ببرند و از بیمارستان فرار می کنند و در حین فرار با افراد دیگری برخورد می کنند که موقعیت های کمیکی را ایجاد می کند و سبب خندیدن مخاطب می شود.

عبدیزدان در خصوص این نمایش گفت: تمرین برای اجرای این نمایش را از اواخر فروردین ماه آغاز کردیم و پیش از محرم آن را به روی صحنه بردیم تا هم بازیگران و هم مخاطب بتواند به خوبی با آن ارتباط برقرارکند.

وی معتقد است حمایت از تئاتر باید بیشتر شود و مسئولان تنها در حرف حمایت نکنند، و دیدن تئاتر جوانان توسط پیش کسوتان تئاتر سبب حمایت آنان از جوانان می شود.

وی افزود: تئاتر تنها برای سرگرمی و خنداندن مردم نیست ، تئاتر حرف برای گفتن دارد و می خواهد مفاهیمی را برساند.

گفتنی است، مجید عبد یزدان متولد ۱۳۷۲ است و کار حرفه‌ای خود در تئاتر را از سال ۹۱ با بازی در نمایش "زمستان ۶۶ " آغاز کرد، وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی اپتیک و لیزر نجف آباد است و تئاتر را به صورت تجربی زیر نظر محمدرضا نریمانی آموخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر