معصومی: تئاتر استان‌ها دغدغه همیشگی‌ من است/ چهارفصل تئاتر ایران بار دیگر راه‌اندازی می‌شود

معصومی: تئاتر استان‌ها دغدغه همیشگی‌ من است/ چهارفصل تئاتر ایران بار دیگر راه‌اندازی می‌شود
معصومی که در نشست سالانه مسئولان هنرهای نمایشی مراکز استانی حوزه هنری از تلاش‌ها و زحمات پنج‌ساله وی در مدیریت تئاتر استانی حوزه هنری تقدیر شد،گفت: یکی از رویدادهای قابل توجه سال‌های اخیر در حوزه تئاتر استان‌ها، اهمیت به بحث تولید محوری بوده است.آنچنان که همواره مراکز استانی را به تولید مستمر تئاتر،اجرای عمومی و سپس شرکت در جشنواره‌ها هدایت کردیم.
سه‌شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
کد خبر :  ۲۸۹۱۸

به گزارش سایت صحنه، نشست سالانه مسئولان هنرهای نمایشی مراکز استانی حوزه هنری 11 و 12 شهریور با حضور جمعی از مدیران حوزه هنری، وزارت فرهنگ و ارشاد و مسئولان هنرهای نمایشی مراکز استانی حوزه هنری برگزار شد. در این نشست از تلاش‌ها و زحمات توحید معصومی طی پنج سال تصدی مسئولیت امور تئاتر استان‌ها تقدیر و در سمت جدید به عنوان قائم‌مقام‌ و معاون اجرایی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری منصوب شد.

معصومی در این نشست ضمن تشکر از حُسن اعتماد رحمت امینی و کوروش زارعی گفت: یکی از اولویت‌هایم در این مدت، احیا و تثبیت احترام به تئاتر استان‌ها و هنرمندان آن‌ها بوده و همواره تلاش کردم نگاه جدی، توام با احترام  به تئاتر و مسائل هنرمندان استان‌ها در مرکز ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه تا حدود زیادی با حمایت کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری این مهم تقویت شده و هم‌اکنون نگاه از بالا به پایین به استان‌ها در پایتخت و ستاد از بین رفته است.

معصومی که پیش از این مدیریت امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی را بر عهده داشت با اشاره به موفقیت‌های سال‌های اخیر تئاتر استانی حوزه هنری گفت: یکی از رویدادهای قابل توجه سال‌های اخیر در حوزه تئاتر استان‌ها، اهمیت به بحث تولیدمحوری بوده است. آنچنان که همواره مراکز استانی را به تولید مستمر تئاتر، اجرای عمومی و سپس شرکت در جشنواره‌ها هدایت کردیم.

معصومی ادامه داد: هم‌اکنون مقوله تولید تئاتر حرفه‌ای یکی از دغدغه‌ها و فعالیت‌های مهم استان‌ها محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر در اکثر قریب به اتفاق جشنواره‌های تئاتر کشور تولیدات حوزه هنری در رده‌های اول تا سوم، درخشش خیره‌کننده‌ای داشته‌اند.

وی درخصوص فعالیت‌های پیش روی تئاتر استانی حوزه هنری گفت: تولید و اجرای هم‌زمان نمایش با موضوع انقلاب در ۳۱ استان کشور به مناسبت چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و راه‌اندازی مجدد چهارفصل تئاتر ایران توسط ایوب آقاخانی از جمله فعالیت‌های حمایتی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برای تئاتر استان‌ها در سال‌جاری است.

معصومی با تاکید بر اینکه خود یک هنرمند شهرستانی تئاتر است، افزود: به عنوان یک هنرمند شهرستانی علی‌رغم تغییر مسئولیتم همچنان دغدغه‌ام استان‌ها هستند و تا حد امکان برای حمایت از تئاتر استان‌ها تلاش خواهم کرد؛ چرا که هنرمندان شهرستانی همیشه پرچم‌دار تئاتر کشور بوده، هستند و خواهند بود.

معصومی در پایان از همراهی و همکاری صمیمانه مسئولین واحد هنرهای نمایشی مراکز استانی در پنج سال گذشته تقدیر و تشکر کرده و طلب حلالیت کرد.

این در حالی است که چندی پیش توحید معصومی که پیش از این، مدیریت امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی را بر عهده داشت با حکم کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به عنوان قائم‌مقام‌ و معاون اجرایی مرکز منصوب شده و محمود صابری نیز مسئولیت امور تئاتر استان‌ها را بر عهده گرفته است.

گفتنی است، نشست سالانه مسئولان هنرهای نمایشی مراکز استانی حوزه هنری ۱۱ و ۱۲ شهریور با حضور کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، داوود ضامنی معاون فرهنگی امور استان‌ها، حجت‌الاسلام محمدمهدی بهداروند، جامعه‌شناس، محقق و پژوهشگر دینی، دکتر علی‌زاده کارشناس امور رسانه، حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، توحید معصومی قائم مقام مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، حسن دولت‌آبادی مدیر تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری و مسئولان هنرهای نمایشی مراکز استانی حوزه هنری برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر