مدیر مرکز هنرهاى نمایشى حوزه هنرى درگذشت «عطالله صفرپور» را تسلیت گفت

آرامش کمترین بهره مرد شادى سازِ بى چشم‌داشتى چون تو است

آرامش کمترین بهره مرد شادى سازِ بى چشم‌داشتى چون تو است
کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهاى نمایشى حوزه هنرى طی پیامی درگذشت «عطالله صفرپور» هنرمند نمایش‌های سنتی و سیاه‌بازی را تسلیت گفت.
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کد خبر :  ۲۸۸۷۲

به گزارش سایت صحنه، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهاى نمایشى حوزه هنرى درگذشت «عطالله صفرپور» پیشکسوت تئاتر ، رادیو و تلویزیون و آخرین بازمانده سیاه بازی ایران را به جامعه هنری کشور به ویژه تئاتر و نمایش‌های سنتی که این روزها دیگر «عطالله صفرپور» را در میان خود ندارد تسلیت گفت و برای بازماندگانش از خداوند طلب صبر جمیل و اجر جزیل کرد.

در متن تسلیت کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری آمده است: 

«هوالباقى
من مرگ تو را باور نخواهم کرد،اگر یقین داشته باشم که لبخند را آنانى بر لب بندگان پروردگار مى‌نشانند که از ریشه‌هاى نامیراى حق زندگى گرفته‌اند...عطاى عزیز برایت آمرزش طلب نمى‌کنیم چرا که یقین داریم آمرزش و آرامش کمترین بهره مرد شادى سازِ بى چشم‌داشتى چون تو است که ماه‌ها لبخند بر لب رزمندگان و مدافعان مرزهایمان در قلب سختى‌هاى جنگ نشانده است...من و همکارانم در مرکز هنرهاى نمایشى حوزه هنرى فخرمان این است که بر عکس سنت نامبارک این روزگار در روزهاى حضورت فصلنامه صحنه را به نام و بررسى آثارت متبرک کردیم و به فضل پروردگار لبخند رضایت بر صورتت نشاندیم که بزرگترین نعمت الهى بود براى تک تک ما در آن لحظه.
و امروز رشک مى‌بریم به جایگاه تو در نزد پروردگار و براى بازماندگانت صبر و شکیبایى بخاطر سختىِ دورى از لبخندهاى شیرینت آرزو مى‌کنیم.
یادت جاوید خواهد ماند.
کورش زارعى
مدیر مرکز هنرهاى نمایشى حوزه هنرى»

انتهای پیام/

ارسال نظر