"مرگ در می زند" جذب مخاطب عام و تلنگری برای به یادآوردن مرگ

نمایش "مرگ در می زند" به نویسندگی وودی آلن و به کارگردانی مهدی ایروانی از پنجشنبه 8 شهریورماه به روی صحنه می رود.
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
کد خبر :  ۲۸۸۵۷

به گزارش سایت صحنه، کارگردان نمایش"مرگ درمی زند" هدف از انتخاب این نمایش برای اجرا را جذب مخاطب عام عنوان کرد و گفت: یکی از تلاش‌های من در این نمایش جذب مخاطب عام است به همین دلیل چهارچوب های ویژه مخاطب خاص را کنار گذاشته ام.

وی افزود: در این اثر امیر کیخایی، علی رمضانی ، مهدی‌هاشمی ، محسن بندی به ایفای نقش می پردازند و از دیگر عوامل این نمایش می توان به بهنام شجاعی راد دستیار کارگردان، منصور صالحی ، میلاد چنگ ، امیرحسین جوادی ، شاهین کریمی و... اشاره کرد.

کارگردان این نمایش گفت: آغاز تمرین این کار از خرداد ماه بود و به شخصه دوست دارم متن کمدی کلاسیک کار کنم زیرا از لحاظ کارگردانی و بازیگری بهتر است در اوایل انسان با کارهای کلاسیک کمدی دست و پنجه نرم کند تا بیشتر یاد بگیرد.

وی در خصوص انتخاب این نمایش برای اجرا افزود: این نمایشنامه را به این دلیل برای اجرا انتخاب کردم که به مرگ می پردازد و امروزه در جامعه برخی از افراد به گونه ای زندگی می کنند که انگار هرگز نمی میرند، "مرگ در میزند" فراموشی نسبت به مرگ را گوشزد می کند.

وی ادامه داد: تمرین های این نمایشنامه در ساعاتی بود که هماهنگ شدن آن برای خانمها مقدور نبود برای همین سعی کردیم که فضا بیشتر مردانه باشد.

گفتنی است، نمایش مرگ در میزدند از روز پنج شنبه 8 شهریورماه لغایت روز یکشنبه 18 شهریورماه در ساعت 20:30 در سالن سوره به روی صحنه می رود.

مهدی ایروانی طنزپردازماهنامه نیمروز است که دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی است و هفت سال در زمینه بازیگری و کارگردانی و طنز به صورت حرفه ای فعالیت می کند، وی کارگردان نمایش "منم اومدم" ، کمدی نمایش کمدی "مازاراتی" نویسنده نمایشنامه "پیک نیک در ایوان جنگ" و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظر