مجموعه ای از مجسمه سازی های ویلیام ترنبول «William Turnbull»

مجموعه ای از مجسمه سازی های ویلیام ترنبول «William Turnbull»
مجموعه ای از مجسمه سازی های ویلیام ترنبول «William Turnbull»
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
کد خبر :  ۲۸۸۰۶

ویلیام 11 ژانویه 1922 - 15 نوامبر 2012 ، یک هنرمند اسکاتلندی بود.

هنگامی که پدرش در دوران رکود بزرگ کار خود را به عنوان یک مهندس کشتی سازی از دست داد، Turnbull 15 ساله مجبور شد از مدرسه خارج شود و کار نیمه وقت را انجام دهد، ابتدا کارگر و سپس پوستر نقاشی فیلم. او شروع به حضور در کلاس نقاشی شبانه در دانشگاه داندی، جایی که او توسط هنرمند چشم انداز جیمز مکینتاش پاتریک و تصویرگر فیدل مود آموزش داده شد.

در سال 1939، او در DC Thomson جایگاه خود را بدست آورد، جایی که او نخستین قرار گرفتن در معرض واقعی تجاری خود را داشت. او از طریق همکارانش، که بسیاری از آنها در مدرسه هنر حضور داشتند، نخستین مقدمه خود را به هنر و ادبیات معاصر اروپایی معرفی کرد. Cézanne و Monet برای او بسیار مهم بودند.

در سال 1941، در جنگ جهانی دوم، Turnbull در RAF ثبت شد. پس از آموزش در کانادا، او به عنوان یک خلبان در کانادا، هند و سریلانکا خدمت کرد.

پس از پایان جنگ، Turnbull در مدرسه هنرهای زیبا در لندن در بخش نقاشی ثبت نام کرد، اما او دید محدودی از هنر و رویکرد باریک به موضوعات فنی را نه به نفع او یافت. در آن زمان، اسلید از نو رمانتیسیت نوستالژیک و طبیعت گرایانه دفاع کرد و مشکوک به امپرسیونیست اروپایی و بعد از امپرسیونیست بود که Turnbull به عنوان معتبر و مستقیم در نظر گرفته بود. او بیشتر و بیشتر از سایر دانش آموزان تجربه می کرد، او توسط معلم های او تحت تاثیر قرار نگرفت و یا تغییری نکرده و نظر خود را تغییر نداد. او با دوره نقاشی تخریب شد و به بخش مجسمه سازی منتقل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر