منتخبی از آثار گرافیکی وتصویرسازی های کوین لاو Kevin Lau هنرمند سنگاپوری

منتخبی از آثار گرافیکی وتصویرسازی های کوین لاو  Kevin Lau هنرمند سنگاپوری
منتخبی از آثار گرافیکی وتصویرسازی های کوین لاو Kevin Lau هنرمند سنگاپوری
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
کد خبر :  ۲۸۷۸۹

کوین لوا خود را به عنوان یکی از آهنگسازان برجسته جوان کانادا معرفی کرده است که به عنوان "صدای خودتقصیر" (Barczablog) با "کنترل استادانه بر روی اصطلاحات او" (Sentinel موسیقی کلاسیک) توصیف شده است. ارکستر ارکستر سمفونیک تورنتو، ارکستر مرکز ملی هنر و ارکستر سمفونیک ونکوور، جایزه ویتنام مارتین لین مستن است که توسط شورای کانادا برای موفقیت چشمگیری جایزه داده شده است. ارکستر فیلارمونیک همیلتون، گروه هندیفورد خیابان نقرهای، پروژه ملی برنج، ارکستر اتاق مانیتوبا، ارکستر سمفونیک نایگارا، ارکستر جوان نیوبرانزویک، ارکستر سمفونیک ساسکاتون، علیه تئاتر گران، گروه ساخته شده در کانادا، سه گانه D Argento، TorQ، Cecilia و ارکستر سمفونیک ایندیاناپولیس و ارکستر اتاق ارکستر رودخانه اوکس مستقر در هوستون است.

او اخیرا برای Ballet اصلی لئون پتین پرنس (که در ماه ژوئن 2016 عرضه شد) نمره کل باله اصلی ملی کانادا را شامل می شود، شامل رقص های NBOC Principal Dancer و Associate Choreographic Guillaume Côté است. دومین نمره باله او، فرشتگان تاریک، توسط ارکستر مرکز هنرهای ملی برای پروژه Encount3rs در سال 2017 سفارش شده بود و به عنوان "پرچین" (شهروند اتاوا)، "تاریک و موثر" (Globe and Mail) و "فوق العاده انجام شد" "(Artsfile).

دیوید کوین شامل "Premieres" (Cambria Records) با کنراد چو ویولونیست؛ "صداهای زمان ما" (کلاسیک کانکس نکسوس) با راشل مرسر و پیانیست آنجلا پارک؛ آلبوم ترکیبی با نام JUNO "Spin Cycle" (Centrediscs)، شامل گروه چهارگانه رشته ای Afiara و DJ Skratch Bastid؛ و اخیرا "Encount3rs" (Analekta) شامل ارکستر مرکز ملی هنر توسط الکساندر شلی انجام شده است.

کوین علاوه بر ساخت موسیقی کنسرت نیز به عنوان یک پیانیست و سازنده فیلم فعالیت می کند. او نمرات خود را به بیش از دوازده فیلم، از جمله نمره اسناد غیر قابل مشاهده اسکار Charles Officer: Le Petit Prince (2018) نوشته است. او اخیرا یکی از کمیسیون های خود (The Nightingale) را در یک کنسرت کامل با اعضای ارکستر مجلل رودخانه اوک در هوستون تگزاس اجرا کرده است.

کوین در سن 7 سالگی در تورنتو متولد شد. در سال 2012 او دکترای خود را در ترکیب موسیقی از دانشگاه تورنتو تحت نظارت Christos Hatzis دریافت کرد و در چهار سال گذشته در UofT سخنرانی کرده است. او به عنوان آهنگساز در محل اقامت برای ارکستر سمفونی Mississauga (2010-12)، مرکز بانف (2012) و مدیر هنری ارکستر دزدکی حرکت کردن دزدکی حرکت کردن (با ویکتور چنگ سرپرست و مشارکت کننده) تا سال 2014 کار کرد. او به عنوان کارگردان آهنگساز وابسته به RBC برای ارکستر سمفونیک تورنتو 2012-15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر