با همکاری مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری

دوازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران(قره‌داغ) برگزار می‌شود

دوازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران(قره‌داغ) برگزار می‌شود
دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از ۳۱ مردادماه تا سوم شهریورماه با حضور هنرمندانی از ۱۲ استان کشور در شهرستان اهر با همکاری و حمایت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار می‌شود.
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
کد خبر :  ۲۸۶۲۵

به گزارش سایت صحنه، در سال حمایت از کالای ایرانی، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اهر، با همکاری مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی، انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان‌شرقی و سایر نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد، به‌منظور اشاعه هنر تئاتر و تقویت آن، رشد فرهنگ و سنن و آداب و رسوم بومی و بهره‌برداری از این دستاوردها برای ایجاد گردشگری و ایجاد اشتغال، دوازدهمین جشنواره سراسری « تئاترهای کوتاه» را برگزار می‌کند.

آثار نمایشی خواب تلخ از استان اصفهان، جفت شیش از اسفراین، تولیدی لیلی مجنون از بروجرد، بر بال فرشتگان از هرسین، اگه تو بودی چه می‌کردی از اراک، پشت و رو از تهران، به رنگ مرگ از بناب و زن‌ذلیل‌ها و روبیک دنیای جدید از اهر جزو منتخبین بخش خیابانی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران هستند.

نفرین ترین حوا از ایلام، من از قم، اعترافات یک تیرک چوبی از اراک، تکرار از تبریز، زخم از ورامین، نه از آذرشهر، کافه مبارک و اتحادیه ابلهان از اهر پس از بازبینی آثار ارسال‌شده به دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران توانستند به بخش صحنه‌ای این جشنواره راه یابند.

گفتنی است، دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از ۳۱ مردادماه تا سوم شهریورماه با حضور هنرمندانی از ۱۲ استان کشور در شهرستان اهر با همکاری و حمایت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر