نقاشی های اکسپرسیونیسم پردینس هیوورد «Efa Prudence Heward»

نقاشی های اکسپرسیونیسم پردینس هیوورد «Efa Prudence Heward»
مجموعه ای از نقاشی های اکسپرسیونیسم پردینس هیوورد «Efa Prudence Heward»
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
کد خبر :  ۲۸۶۲۱

پردینس هیوورد «Efa Prudence Heward» نقاش کانادایی بود که به طور عمده نقاشی نقاشی خود را با "رنگ اسید درخشان، درمان مجسمه سازی و کیفیت مرغوب شدید" شناخته بود. او عضو گروه Beaver Hall و یکی از بنیانگذاران گروه هنرمندان کانادایی و انجمن هنرهای معاصر بود.

در طول جنگ جهانی اول، در انگلستان زندگی می کرد، جایی که برادرانش در ارتش کانادا خدمت می کرد، در حالی که به عنوان یک داوطلب با صلیب سرخ خدمت می کرد. بازگشت به کانادا در پایان جنگ، او نقاشی خود را ادامه داد و به گروه Beaver Hall Hill پیوست. در سال 1924 آثار او اولین نمایش عمومی خود را در آکادمی هنرهای زیبا در کانادا در تورنتو، انتاریو ارائه شد. با این حال هنوز دوره ای بود که هنرمندان زن به اعتبار کمی دست یافتند و تا سال 1932 تنها اولین نمایشگاه انفرادی در گالری اسکات در مونترال نبود.

در سال 1925 و 1926، در پاریس زندگی می کرد و نقاشی می کرد و برای تکمیل مهارت های خود و به مجموعه بزرگ نابغه خلاق در بخش مونپارنس پاریس، فرانسه، کشیده شد. در حالی که در Académie Colarossi تحصیل کرده بود، او در کافه لودومه در مونپارنس، مشتاقانه مورد علاقه نویسندگان و هنرمندان آمریکای شمالی و جایی قرار گرفت که مورلی کالجان، نویسنده ی کانادایی، ارنست همینگوی و ف. اسکات فیتز جرالد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر