علاقمندان نقاشی دیجیتال در حوزه هنری آذربایجان غربی آموزش می بینند

علاقمندان نقاشی دیجیتال در حوزه هنری آذربایجان غربی آموزش می بینند
علاقمندان به فراگیری هنر نقاشی دیجیتال با حضور در حوزه هنری آذربایجان غربی آموزشهای لازم را جهت تولید اثر در این رشته هنری نو ظهور در دنیای گرافیک کامپیوتری را فرا می گیرند .
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
کد خبر :  ۲۸۴۷۹
علاقمندان به فراگیری هنر نقاشی دیجیتال با حضور در حوزه هنری آذربایجان غربی آموزشهای لازم را جهت تولید اثر در این رشته هنری نو ظهور در دنیای گرافیک کامپیوتری  را فرا می گیرند .

در این دوره  که از 17 مرداد ماه سال جاری شروع شده و طی 12 جلسه ای با حضور « توحید توانای رشید » برگزارمی شود  آشنای با اصول و مزایای نقاشی دیجیتال ، آشنایی با تبلت های Intuos ، Cintiq و اهمیت قدرت خطوط ، آشنایی با مبانی نور و رنگ ، نحوه استفاده وتنظیم براش ، ایجاد بافت ، تکسچر، ایجاد عمق شناخت ، ریتم و ترکیب بندی، اصول پرسپکتیو،  کار کردن با صورت با استفاده از لایه ها شکل دادن به یک تصویربا  استفاده از براش ، تکنیک‌های سایه‌زنی ، هاشورزنی، پاک کردن و ترکیب کردن تکنیک‌های طراحی از موضوع هایی هستند که در قالب این دوره برای هنرجویان آموزش دادده می شوند.

در عصر دیجیتال ، نقاشی دیجیتال یکی از تخصص‌های هنری نو ظهور در دنیای گرافیک کامپیوتری می باشد که در چند دهه اخیرمورد توجه بسیاری از هنرمندان قرار گرفته است.

 نقاشی دیجیتال یا دیجیتال پینت با کمک نرم افزار های گرافیکی از قبیل Corel Painter، Adobe Photoshop، کریتا، GIMP، و Art Rage فضایی مشابه یک بوم نقاشی برای هنرمندان دنیای دیجتیال فراهم می کند. تا هنرمند بتواند به خلق آثار بدیعی مطابق تکنیک های نقاشی‌های مانند: رنگ روغنی، پاستل، اکرلیک، آبرنگ و غیره دست یابد، که این آثار کاربردی های وسیعی در عرصه تولید بازی های کامپیوتری، رسانه ها و صنعت فیلم سازی و انیمیشن دارد. 

این سبک نقاشی احتیاج به مطالعه و دانش در علم طراحی و نقاشی دارد. به همین لحاظ هنرجویان می بایست دوره های مقدماتی طراحی پایه و فتوشاپ را گذرانده باشند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

ارسال نظر