کاریکاتور های دیوید پابلو پگولیز David Pablo Pugliese

کاریکاتور های دیوید پابلو پگولیز David Pablo Pugliese
مجموعه ای از کاریکاتور های دیوید پابلو پگولیز David Pablo Pugliese
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
کد خبر :  ۲۸۲۰۴

دیوید پابلو پگولیز David Pablo Pugliese در تاریخ 20 ژانویه 1978 در Quilmes بوئنوس آیرس، آرژانتین متولد شد. او شروع به قرعه کشی در سال 1996 می کند. در چندین رقابت کارتونی و تصویری در سراسر جهان شرکت می کند (اسپانیا، کوبا، کلمبیا، رومانی، چین، اتریش، لوکزامبورگ، بلژیک).

در آوریل 2001، جایزه دوم کاریکاتور در دوسالانه XX سن آنتونیو دلوس بنوس، کوبا دریافت می کند. در ژانویه سال 2002 او یک ویژگی ویژه کاریکاتور در نمایش تلویزیونی "El reves de la Trama" برای Canal a آرژانتین می کند.

کاریکاتورها و تصاویر او در بسیاری از مکانها به نمایش گذاشته شده است - مثلا: کاخ دلاوس، آلانیا فرانچسا، موزه دالاس آرتس د لا پلاتا، کاستاریکا دونا رزا، گالری هنری اسپاسو 10، هیپودرومو پالرمو (همه در بوئنوس آیرس).

در آوریل 2008، اتاق شماره 204 هتل DORMIRDCINE در مادرید، اسپانیا را نشان می دهد.در سال 2012 "Selva de Ciudad" داستان کودک توسط فرناندا آرگوئولو و نشان داده شده توسط دیوید Pugliese توسط ادیان گربرا منتشر شده است.در سال 2013 کتاب "David Pugliese CARICATURAS" در یونان توسط Cartoon Ark منتشر شده است.

در حال حاضر، دیوید به عنوان یک تصویرگر مستقل کار می کند و با بسیاری از مشتریان مانند SQP (USA)، BOOM همکاری کرده است! (آرژانتین)، Arlequin (آرژانتین)، Orsai (آرژانتین)، مجله (ایالات متحده آمریکا)، Wittenburg Door (ایالات متحده آمریکا)، Teína (اسپانیا)، Digest Reader (آرژانتین)، BAvoice (آرژانتین)، Catrasca (آرژانتین). از سال 2002 تا به حال کارگاه یک کارکاتور و تکنیک های تصویری را آموزش می دهد.

دیوید Pugliese زندگی می کند و در بوینس آیرس، آرژانتین کار می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر