نقاش های اکسپرسیونیسم فرانک آورباخ (Frank Auerbach)

نقاش های اکسپرسیونیسم فرانک آورباخ (Frank Auerbach)
مجموعه ای از نقاش های اکسپرسیونیسم فرانک آورباخ (Frank Auerbach)
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر :  ۲۷۱۱۷

فرانک هلموت آورباخ (متولد 29 آوریل 1931) نقاش آلمانی-بریتانیایی است. از سال 1947 در آلمان متولد شده است.

Auerbach یک نقاش مشهور است که بر روی عکس ها و صحنه های شهر در منطقه لندن که در آن زندگی می کند، بر روی شهر Camden تمرکز دارد. گرچه گاهی اوقات به عنوان بیانگرانه توصیف می شود، اوورباخ نقاش برجسته ای نیست. کار او مربوط به پیدا کردن یک تصویر بصری معادل با یک دولت احساسی یا معنوی است که جنبش بیانگرانه را مشخص می کند، بلکه به تلاش برای حل تجربه تجربه در جهان در نقاشی می پردازد. در این تجربه جهان به عنوان اساسا آشفته با نقش هنرمند بودن به منظور تحمیل نظم بر این هرج و مرج و ضبط این نظم در نقاشی دیده می شود این جاه طلبی با نقاشی ها باعث می شود آئورباخ روابط مستحکمی را با موضوعات خاص، به ویژه افرادی که نقاشی می کنند، ایجاد کند، بلکه موقعیت های موضوع شهرستانی را نیز در بر می گیرد. در این مقاله در سال 2001 اظهار داشت: "اگر چیزی را هر روز منتقل کنید و شخصیت کمی داشته باشد، شما شروع به فریب دادن می کنید." این بیانیه ساده، شدت روابط میان آئورباخ و اشخاصش را ثابت می کند که به یک اشتیاق شگفت انگیز برای تولید یک تصویر هنرمند فکر می کند "حق". این امر آئورباخ را به نقاشی یک تصویر منجر می شود و سپس در انتهای هر روز آن را از بین می برد و این زمان را دوباره تکرار می کند و نه در ابتدا برای ایجاد لایه ای از تصاویر بلکه به دلیل حس نارضایتی از تصویر که باعث می شود او سعی کند دوباره آن را رنگ کنید.

این نشان می دهد که رنگ ضخیم در اثر آئورباخ، که منجر به نقاشی های آئورباخ در دهه 1950 شد، به نظر می رسید دشوار است آویزان، به دلیل بخشی از وزن خود و با توجه به برخی از گزارش های روزنامه در صورتی که رنگ سقوط کرد، در درجه نخست نتیجه ساختن رنگهای زیادی در طول زمان است. این در واقع در یک فضای بسیار کوتاه مدت اجرا می شود و ممکن است خیلی زود پس از کاربرد آن را از بین ببرد. این تکنیک همیشه مثبت نبوده و روزنامه گاردین منچستر در سال 1956 در این باره می گوید: "این تکنیک بسیار شگفت انگیز است که پیش از آنکه نفوذ به قصد هایی که این روش غریبانه را توجیه می کند، نفوذ کند."

این شدت رویکرد و مدیریت نیز همیشه با دنیای هنری که در اواخر دهه 80 به بعد در بریتانیا توسعه یافت، با یک منتقد در آن زمان، استوارت مورگان، آئورباخ را محکوم کرد تا "حفظ محافظه کارانه به عنوان یک مذهب" پایه ای است که او بدون هیچ حس وحشی رنگ می دهد.

 

بخشی از آثار آورباخ را مشاهده خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر