برگزاری نمایشگاه «امید» در ترکیه از سوی سفیران امید ایرانی

برگزاری نمایشگاه «امید» در ترکیه از سوی سفیران امید ایرانی
گالری «7artgallery» استانبول میزبان آثار هنرمندان ایرانی با موضوع امید و صلح خواهد بود.
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
کد خبر :  ۲۷۱۱۰

 

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، نمایشگاهی تحت عنوان «امید» در گالری «7artgallery»  استانبول برپا می شود و آثاری از هنرمندانی ایرانی که به خلق اثر با موضوع امید پرداخته‌اند را به نمایش درخواهد آورد.

در این نمایشگاه ۱۵ هنرمند حضور دارند که آثار آنها بخاطر نشان دادن امید در کشورمان و پرچمداران صلح ایران در کشورهای دیگر، خلق شده که این سفیران هنری صلح و امید از این هفته در «7artgallery»  در استانبول ترکیه نمایش آثار خود را آغاز خواهند کرد. در کنار این آثار پرفورمنسی نیز با موضوع امید اجرا خواهد شد. تکنیک، متریال و سبک‌های مختلفی از نقاشی در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد تا هنردوستان و مجموعه‌داران تمام شیوه‌های هنری را در یک نمایشگاه کنار هم ببینند.

دلیل اصلی چیدمان این نمایشگاه با موضوعیت امید و صلح در این بود که نشان دهد هنرمندان ورای سیاست‌های سیاستمدارن راه امیدواری را برای خود و دیگران همیشه خواسته و می‌خواهند. این قشر به دور از هرگونه مرز جغرافیایی و مرز سیاسی حرف‌های پرامید خود را برای امیدبخشی به جامعه و برای نشان دادن صلح‌خواهی همیشگی ایرانیان به ترکیه خواهند برد.

ساویز شالچیان، اسما نجفی، بابک خدادادکوچکی، فرناز ذوالفقاری، سارا نکویی‌فرد، فاطمه صالحی، لادن مشیرفاطمی، ملیسا صباغی، گلناز حسینی، فائزه رنجبر، یلدا فخیمی، سیمین بایرامی، مریم ابراهیم‌زاده، مریم مزروعی و عاطفه سهی هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد.

این نمایشگاه از دوم آگوست تا پانزدهم این ماه (۱۱ مرداد تا ۲۴ مرداد) در گالری «7artgallery» برپا می شود و علاقه‌مندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به این گالری در ترکیه به نشانی استانبول، خیابان استقلال، محله گالاتا، خیابان سردار اکرام، پلاک ۱۶ مراجعه کنند و یا  برای کسب اطلاعات بیشتر در ایران می توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر