نمایشگاه چاپ دستی نشانگر ذهنیات و درونیات هنرجویان رشته نقاشی

نمایشگاه چاپ دستی نشانگر ذهنیات و درونیات هنرجویان رشته نقاشی
نمایشگاه چاپ دستی "بیان شخصی" در گالری نقش خانه حوزه هنری استان اصفهان از پنج شنبه این هفته افتتاح می شود.
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
کد خبر :  ۲۷۱۰۸

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نمایشگاه چاپ دستی "بیان شخصی" حاصل تلاش 17 نفر از دانشجویان دانشگاه سپهر می باشد که این نمایشگاه شامل 45 اثر چاپ دستی در ابعاد A3  و کوچکتر است.

میلاد فیروز فر مدرس هنرستان هنرهای زیبا، استاد نقاشی دانشگاه سپهر و دانشگاه خمینی شهر در خصوص برگزاری نمایشگاه چاپ دستی "بیان شخصی" گفت: این نمایشگاه در واقع حاصل ذهنیات و درونیات دانشجویان رشته نقاشی دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه سپهر در سال 96 است.

وی ادامه داد: در تولید آثار سعی داشتم تا هنرجویان را با فضایی آشنا کنم که بتوانند درونیات خود را بشناسند و بدانند که به آنها اهمیت داده می شود و به آنان این ایمان را بدهم که چه قابلیت هایی دارند و در این سن هم می توانند به تولید آثار هنری بپردازند.

فیروزفر که عضو انجمن نقاشان اصفهان نیز است خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بدون تکرار و تقلید از دیگر آثار هنری سعی در نشان دادن ویژگی های خاص هر هنرجو دارد.

وی که خود در رشته ارتباطات تصویری دانشگاه علم و هنر یزد مشغول به تحصیل است افزود: نمایشگاه از روز پنج شنبه 4 مرداد افتتاح و تا روز شنبه 9 مرداد ماه جهت بازدید عموم در گالری نقش خانه اصفهان دایر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر