اعطای جایزه جشنواره تئاتر شهرزاد به هنرمند قزوینی

مکملی با «خاک شیرین» جایزه بهترین نمایشنامه را دریافت کرد

مکملی با «خاک شیرین» جایزه بهترین نمایشنامه را دریافت کرد
حامد مکملی، هنرمند قزوینی، جایزه بهترین نمایشنامه را در نخستین جشنواره سراسری تئاتر شهرزاد، برای نگارش «خاک شیرین» به کارگردانی؛ مرتضی نجفی که از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین است کسب کرد.
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر :  ۲۶۸۹۱

به گزارش سایت صحنه؛ نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد با بازخوانی، بازبینی و انتخاب 13 اثر از میان 250 اثر ارسالی از سراسر کشور کار خود را روزهای 20 الی 23 تیرماه سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد تهران آغاز کرد.

نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد و در بخش بهترین نمایشنامه هیات داوران شامل؛ نادر برهانی مرند، مسعود دلخواه و نوید محمدزاده پس از تماشای 13 اثر انتخاب شده، ضمن تقدیر از نمایشنامه «چراغ آخر» به نویسندگی شاهین کهن، جایزه بهترین نمایشنامه را به نمایش «خاک شیرین» به نویسندگی حامد مکملی از قزوین  اعطا کردند.
نمایش «خاک شیرین» به نویسندگی؛ حامد مکملی و کارگردانی؛ مرتضی نجفی، با بازی حامد مکملی، آزاده کرم بخش، مرتضی نجفی و سید ابراهیم میرقاسمی به عنوان یکی از 13 اثر انتخاب شده در نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد حضور یافته و 20تیرماه به روی صحنه رفت.
گفتنی است، نمایش«خاک شیرین» از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین است و کسب رتبه برتر کارگردانی و بازیگری مرد در بیست و چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه، برگزیده سوم بازیگری مرد  پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر