افتتاح نمایشگاه نقاشی«از دختران قاف» در گالری ساربان

افتتاح نمایشگاه نقاشی«از دختران قاف» در گالری ساربان
نمایشگاه نقاشی‌های نجوا عرفانی با عنوان «از دختران قاف»، در گالری ساربان افتتاح شد.
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
کد خبر :  ۲۶۸۵۶

به گزارش روابط عمومی مرکز تجسمی حوزه هنری، نمایشگاهِ نجوا عرفانی شامل مجموعه اصلی «از دختران قاف» که با تکنیک اکریلیک روی بوم خلق شده و چند مجموعه دیگر طراحی با مداد و ترکیب مواد است.

نجوا عرفانی متولد سال ۱۳۶۳ در تهران است. او هنرمندی است که از تصویرسازی برای به واقعیت کشیدن رویاهای زندگی خود استفاده می کند. وی تا امروز بیش از ۷۰ نمایشگاه گروهی و ۳ نمایشگاه انفرادی برگزار کرده است. آثار نجوا ترکیبی است از رویاهای کودکانه و داستان های آن دوران در کنار اجرای بسیار مناسب. در آثار او حس و نوع نگرشی است که به فضاهای بی نهایت و انتزاعی تعلق دارد. زروان روح‌بخشان نمایشگاه گردان «از دختران قاف» در استیتمنتِ این نمایشگاه نوشته: «اسطوره‌ها می‌گویند قاف بلندترین و دورترین کوه جهان است و کسی را بدان راه نیست؛ گرداگرد جهان را گرفته و اعظم آن در آب است و خورشید از پس آن برمی‌آید و هر کوه دیگر در زمین از رگ آن است... اما «از دختران قاف» نجوا عرفانی خوانشی دیگر است؛ گویی زنانگی چیره شده است و پریان ساکن قاف در قالب دختران و زنان با صلابت تاریخ در جای جای این کره خاکی تکثیر شده و پیامی به حق را به شیوایی بیان کرده‌اند.»

شاهنامه بیژن و منیژه از آثار این هنرمند است.

نمایشگاه «از دختران قاف» از روز جمعه 22 تیرماه تا دوشنبه یک مرداد ماه ۹۷ در گالری ساربان برپا خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه‌روزه به جز سه‌شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 به خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک 130 مراجعه کنند.

 

شاهنامه بیژن و منیژه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

ارسال نظر