نقاشی های اکسپرسیونیسم بوریس گریگریف (Boris Grigoriev)

نقاشی های اکسپرسیونیسم بوریس گریگریف (Boris Grigoriev)
نقاشی های اکسپرسیونیسم بوریس گریگریف (Boris Grigoriev)
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر :  ۲۶۷۷۱

بوریس گریگریف (11 جولای 1886 - 7 فوریه 1939) یک هنرمند روسی و هنرمند بود.

گرگوریف در ریبینسک متولد شد و در دبیرستان هنر استروگانوف از سال 1903 تا 1907 با دیمیتری شچبینوفسکی مشغول به تحصیل بود. گرگریوف در سالهای 1907 تا 1912 تحت الکساندر کیسلیوف، دیمیتری کاردوفسکی و ابرام آرخیفف در آکادمی امپرسیونیسم هنرهای سن پترزبورگ در سال 1919 به عنوان عضو اتحادیه گروه امپرسیونیستها کار خود را آغاز کرد. عضو جنبش جهانی هنر در سال 1913. در آن زمان او نیز یک رمان Young Rays نوشت.

پس از بازگشت به سن پترزبورگ در سال 1913 او بخشی از صحنه بوهمیایی در سن پترزبورگ شد و نزدیک به بسیاری از هنرمندان و نویسندگان آن زمان بود، مانند سرگئی سودیکین، ولمیر خلبنیکوف و شاعر آنا آهماتوا، که اغلب آنها را نقاشی می کردند.

گرگریورف نیز در حومه روسیه، دهقانان و زندگی روستایی علاقه مند بود. از سال 1916 تا 1918 او مجموعه ای از نقاشی ها و آثار گرافیکی روسیه (Raseja، Russian: Расея) را ایجاد کرد، نشان دهنده فقر و قدرت دهقانان روسی و زندگی روستا بود. این آلبوم با شعر گرگیوریف به پاریسن هایش آغاز شد. این آلبوم از منتقد تاثیرگذار منتقد هنری الکساندر بنوئیس استقبال کرد. با توجه به بنویز گرگریوف، ماهیت روسیه را در دوره پیش از انقلاب انقلابی نشان داده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

ارسال نظر