کرمی: «دریادلان» از بهترین کارهای محیطی دفاع مقدس است

کرمی: «دریادلان» از بهترین کارهای محیطی دفاع مقدس است
مدیر مرکز هنرهای نمایشی با اشاره به ضرورت حمایت از نمایش‌های دفاع مقدسی در عرصه عمومی گفت: نمایش «دریادلان» با موضوعی ارزشی توانست به گونه‌ای تئاتر مردمی مخاطب‌محور را هدف قرار دهد.
شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
کد خبر :  ۲۶۳۳۰

به گزارش سایت صحنه؛ شهرام کرمی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی درباره نمایش «دریادلان» به کارگردانی امیرحسین شفیعی که به تازگی اجرایش خاتمه یافته است، اظهار داشت: «دریادلان» یکی از اجراهای موفق چند سال اخیر بود که توانست با موضوع شهدای غواص توجه مخاطبان عموم تئاتر را جلب کند.

وی در ادامه افزود: این نمایش جدا از کیفیت فنی، محتوایی و اجرایی که دارد، به دلیل اینکه گروهی خلاق و جوان آن را تولید کرده و نمایشی مردمی را به اجرا درآورده‌اند، بسیار نمایش قابل توجه و باکیفیتی است.

کرمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به ضرورت حمایت از نمایش‌هایی همچون «دریادلان» که به گونه‌ای از تئاتر مردمی مخاطب‌محور شناخته می‌شوند، گفت:‌ این اثر نمایشی موضوعی ارزشی را مد نظر قرار داده و با توجه به نوآوری‌هایی که دارد، یکی از بهترین کارهای دفاع مقدس به شمار می‌رود.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی درباره تداوم اجرای این نمایش که بارها در تهران و شهرستان‌ها اجرا شده، گفت:‌ بخشی از زمینه فراهم کردن اجرای نمایش با مرکز هنرهای نمایشی است و بخشی دیگر درخواست استان‌ها؛ ما سعی کردیم این تعامل را با استان‌های مختلف برقرار کنیم و اتفاقا چند شهرستان هم متقاضی اجرای این اثر شده‌اند که ما اعلام آمادگی کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: البته نمایش «دریادلان» از تولیدات مشترک مرکز هنرهای نمایشی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری است، بنابراین زمینه‌سازی برای اجرای آن در بخش‌های مختلف تهران نیز از برنامه‌هایی است که می‌تواند اجرایی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر