نیلی: جریان سازی در تئاتر کشور باید از استان ها آغاز شود

نیلی: جریان سازی در تئاتر کشور باید از استان ها آغاز شود
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی گفت: اگر بخواهیم تئاتر سالم، اندیشمند و دغدغه‌مند داشته باشیم باید از استان‌ها و شهرستان‌ها کار را آغاز کنیم.
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
کد خبر :  ۲۶۲۹۳

به گزارش سایت صحنه؛ نشست مدیران انجمن های هنرهای نمایشی استان تهران شب گذشته در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر با حضور حمید نیلی، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی و بهزاد مریدی، مدیرکل اداره ارشاد استان تهران  برگزار شد.

حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان مدیران شعب استان تهران، گفت: از سال 73  کار تئاتر را شروع کردم و با این تجربه می‌توانم بگویم که تقریبا تمام چالش‌های تئاتر را می‌شناسم و همواره با آن درگیر بوده ام. در استان تهران امیرحسین شفیعی مشغول به کار است که من بابت این همکاری از وی تشکر ویژه می‌کنم.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که ما باید دست را روی زانوی خود بگذاریم و بلند شویم؛ بالاخره فضای تئاتر فضایی است که همه ارگان‌ها درگیر آن هستند و اگر زبان، زبانِ گویای دغدغه‌ها باشد ارگان‌ها هم این نیاز را حس می‌کنند و از انجمن به عنوان بازوی قابل اعتماد در این فضا استفاده خواهند کرد. انجمن هنرهای نمایشی این ظرفیت را دارد که نقشی به سزا و جریان ساز در نقاط مختلف کشور داشته باشد.

نیلی ادامه داد: همواره مشکلاتی در حوزه تئاتر شهرستان بوده و هست اما واقعیت این است که بنده در راستای حل مشکلات حرکت خواهم کرد و امیدوارم بتوانم در این دورانی که در خدمت شما هستم اقداماتی در راستای رشد، اعتلا و شکوفایی انجمن انجام دهم که بی شک بدون یاری شما میسر نخواهد بود.

نیلی در ادامه با تاکید بر جریان سازی بودن انجمن های هنرهای نمایشی در سراسر کشور عنوان کرد: موضوع حائز اهمیت این است که جریان‌سازی‌ باید ازاستان‌ها آغاز شود. اگر بخواهیم تئاتر سالم، اندیشمند و دغدغه‌مند داشته باشیم باید از استان‌ها و شهرستان‌ها کار را آغاز کنیم و اصلی ترین برنامه های اجرایی بنده برای استان ها است.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در پایان اظهار داشت: انشاالله بزودی در شهرستان ها حضور پیدا خواهم کرد و از نزدیک موفقیت ها و مشکلات شما را با یکدیگر بررسی و در جهت رفع آن تلاش می کنیم. به اعتقاد بنده اولویت‌ها باید مطرح شوند تا برنامه‌های خوبی ارائه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر