سیدجواد هاشمی مجری اختتامیه پنجمین همایش تئاتر خرداد شد

سیدجواد هاشمی مجری اختتامیه پنجمین همایش تئاتر خرداد شد
اختتامیه پنجمین همایش سراسری تئاتر خرداد با حضور حجت الاسلام سیدحسن خمین و اجرای سیدجواد هاشمی در حسینیه جماران برگزار می شود.
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر :  ۲۶۰۳۵

به گزارش سایت صحنه؛ پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد که از روز سه شنبه  8 خرداد ماه کار خود را با نمایش های مختلفی از جمله «برندگان جام»، «11 بهمن 57»، «اسماعیل»، «مأموریت ویژه»، «مثل خواب مثل رویا» و .... آغاز کرده بود، به روز اختتامیه خود رسید.

مراسم اختتامیه پنجمین همایش سراسری تئاتر خرداد امروز 12 خرداد ماه از ساعت 21 در حسینیه جماران برگزار می شود. اجرای این برنامه بر عهده سیدجواد هاشمی است و حجت الاسلام سیدحسن خمینی به عنوان سخنران اصلی این مراسم حضور دارد.

از دیگر مهمانان این برنامه می توان به سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، معاونین وزارت ارشاد و جمع زیادی از هنرمندان تئاتری کشور نام برد.

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به منظور ارج نهادن به شخصیت شامخ و تاثیرگذار بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد را در بخش‌های تئاتر صحنه‌‌ای و تئاتر خیابانی برگزار می‌‌کند.

این همایش با موضوعات مختلفی از جمله: چهل سال دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌‌های علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و...، زندگی و سیره حضرت امام خمینی(ره) و سایر شخصیت‌های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی، نقش مبارزات حضرت امام خمینی(ره) در افشا و سقوط نظام شاهنشاهی، توصیه‌‌های امام خمینی(ره) مبنی بر استکبارستیزی و مقابله با آمریکا و صهیونیست، نقش قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است.

نمایش های این دوره از همایش در فضای باز مجموعه تئاتر شهر، حوزه هنری، میدان امام حسین (ع)، برج میلاد و خانه هنرمندان برگزار شده است.

پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد از 8 الی 15 خردادماه به دبیری امیرحسین شفیعی در 10 استان تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، لرستان، قزوین، گیلان، کرمان، البرز و مرکزی برگزار می شود.

لازم به ذکر است: در راستای سهولت رفت وآمد وسیله ایاب و ذهاب از ساعت 18 مقابل حوزه هنری برای مدعوین و خبرنگاران تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر