برنامه روز دوم اجراهای همایش تئاتر خرداد + جدول

برنامه روز دوم اجراهای همایش تئاتر خرداد + جدول
برنامه های روز دوم اجراهای همایش تئاتر خرداد اعلام شد.
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
کد خبر :  ۲۵۹۷۰

به گزارش سایت صحنه؛ پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد از روز گذشته با اجراهای مختلفی در تئاتر شهر، حوزه هنری، خانه هنرمندان، برج میلاد و میدان امام حسین (ع) آغاز بکار کرد.

در ادامه روز دوم این همایش، نمایش های «دوران رنسانس» به کارگردانی احمد جعفری و مارال ایزدبخش از ساعت 18؛ «او می دانست» مالک آبسالان ساعت 18:30 دقیقه؛ «شیرین و فرهاد» پویان عطایی ساعت 19؛ «بازگشت» محمد یوسفی زاده ساعت 19:30 دقیقه و «مسئول مردمی» محمدرضا جعفری و میلاد حسن زاده از ساعت 20 اجراهای خود را در "فضای باز مجموعه تئاتر شهر" آغاز می کنند.

نمایش «برندگان جام» به نویسندگی و کارگردانی حیدر رضایی از ساعت 17:45 دقیقه در محوطه حوزه هنری اجرا می رود.

اجراهای برج میلاد هم شامل نمایش «چهل سالگی» به کارگردانی آرزو علیپور و امیر امینی از ساعت 21:30 دقیقه و «مأموریت ویژه» مجتبی خلیلی از ساعت 22:30 دقیقه آغاز می شود.

نمایش «نهال» امیر رجب پور ساعت 19:30 دقیقه در خانه هنرمندان، «اسماعیل» شهرام سلطانی ساعت 18:30 در سالن ماه و «مثل خواب، مثل رویا» ساعت 19:30 دقیقه در سالن مهر و «700 ثانیه» پژمان شاهوری ساعت 22:30 دقیقه در پارک آب و آتش برگزار می شود.

پنجمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد از 8 الی 15 خردادماه به دبیری امیرحسین شفیعی در 10 استان تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، لرستان، قزوین، گیلان، کرمان، البرز و مرکزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر