آغاز اجرای «مرا به نام خودم بخوان» حوزه هنری از فردا

نمایش «مرا به نام خودم بخوان» به کارگردانی زهرا اسلام پناه از فردا در تالار مهر حوزه هنری آغاز می شود.
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
کد خبر :  ۲۵۷۵۸

به گزارش سایت صحنه؛ ویژه برنامه نمایش «مرا به نام خودم بخوان» به کارگردانی زهرا اسلام پناه از فردا دوشنبه 31 اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می رود.

در این نمایش که از ساعت 18:30 دقیقه آغاز می شود، بازیگرانی از جمله زهرا اسلام پناه، رامک نوروزی، بنیتا میسمی، حشمت الله زارعی، هدی بختیاری، غزاله امینی، نیکا محمدحسین و محمدعلی نجف پور ایفای نقش می کنند.

نمایش «مرا به نام خودم بخوان» برگرفته از آیات سوره مبارکه بقره به همراه چند سوره مکمل از جمله رعد، نساء و ... است.

داستان نمایش «مرا به نام خودم بخوان»، داستان آدم و بحث اختیار آدمی در زمین است. در واقع انتخابهای چندگانه آدمی در زمانهای مختلف تاریخ. آدمی که بر زمین هبوط می کند و در سیاهی ها، تردیدها و فسادها غوطه ور است و نفس او گرایش به پرستش گوساله پیدا می کند و بعد جنگهای صلیبی مواجه می شویم که اختلاف ادیان را مشاهده می کنیم و سرانجام آدمی را می بینیم که به فطرت خود بازمی گردد به همان پاکی روز ازل. 

برخی از عوامل این نمایش عبارتند از: کارگردان و طراح حرکت: زهرا اسلام پناه، مشاور کارگردان: علی یعقوب زاده و داریوش نصیری، دستیار کارگردان: غزاله امینی و مژده برکتی، مدیر تولید: علی یعقوب زاده، فیلمبردار: امیر یوسفی، گوینده نریشن: عاصم حاصل مهری، روابط عمومی: ندا الماسیان طهرانی و امور ارتباطات رسانه ای: لاله محمودی.

علاقمندان می توانند برای خرید اینترنتی بلیط نمایش «مرا به نام خودم بخوان» به سایت تیوال مراجعه کنند. 

 

ارسال نظر