مجموعه ای از آثار آرنولف راینر (Arnulf Rainer)

مجموعه ای از آثار آرنولف راینر (Arnulf Rainer)
آرنولف راینر یک نقاش اتریشی است که برای هنر غیر رسمی انتزاعی خود به آن اشاره کرد.
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
کد خبر :  ۲۴۲۶۲

 

آرنولف راینر (متولد 8 دسامبر 1929 متولد 8 دسامبر 1929) یک نقاش اتریشی است که برای هنر غیر رسمی انتزاعی خود به آن اشاره کرد.

Rainer در بادن، اتریش متولد شد در طول سالهای اولیه او، Rainer تحت تاثیر سورئالیسم قرار گرفت. در سال 1950 او Hundsgruppe (گروه سگ) را با Ernst Fuchs، Arik Brauer و Josef Mikl تاسیس کرد. پس از سال 1954، سبک Rainer به سمت تخریب فرم، با blackenings، overpaintings، و maskings تصاویر و عکس های غالب در کار بعدی او تکامل یافته است. او نزدیک به عمل اکشن وین بود و هنر بدن و نقاشی تحت تاثیر مواد مخدر بود. او به طور گسترده در مورد هیروشیما نقاشی کرده است، از جمله به بمباران هسته ای شهر ژاپن و فساد سیاسی و جسمی ذاتی مربوط است.

در سال 1978، او جایزه ایالت بزرگ اتریش را دریافت کرد. [نیازمند منبع] در همان سال و در سال 1980، او به عنوان نماینده اتریش در بیوانسال Venice شد. 

از سال 1981 تا 1995، Rainer در دانشکده اساتید برگزار شد هنرهای زیبا در وین - جایی که او پس از سه روز مطالعات خود را از بین برد، ناراضی بود.

آثار او در موزه هنرهای مدرن و موزه سولومون ر. گوگنهایم نشان داده شده است. به عنوان نقطه اوج ارزیابی کار او، موزه آرنولف راینر در سال 1993 در شهر نیویورک افتتاح شد. همچنین آثار وی نیز به طور مداوم نشان داده شده است در پالازس مرکز فرهنگی اروپا در ونیز در طول دوسالانه از سال 2011. در همین سال، او با همان سازمان سازماندهی کرد که کار (Unfinished to Death) (ISBN 9789490784072) را منتشر کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر