همزمان با هفته‌ی هنر انقلاب انجام شد؛

تقدیر از گروه‌های فعال تئاتر بچه‌های مسجد در استان قم

تقدیر از گروه‌های فعال تئاتر بچه‌های مسجد در استان قم
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و با حضور رئیس حوزه هنری قم از گروه‌های فعال تئاتر بچه‌های مسجد، تقدیر شد.
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
کد خبر :  ۲۳۱۱۲

همزمان با هفته‌ی هنر انقلاب اسلامی از گروه‌های تئاتر بچه‌های مسجد استان قم تقدیر شد.

به گزارش صحنه، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و با حضور رئیس حوزه هنری قم از گروه‌های فعال تئاتر بچه‌های مسجد، تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم، مجدالدین معلمی با معرفی حوزه هنری و فعالیت‎هایش برای هنرجویان مسجدی حاضر در سالن به آنها یادآور شد: هنرمند شدن کار آسانی نیست و توصیه من این است که از همان مسجد کار را جدی بگیرید.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌ی ملی تئاتر بچه‌های مسجد در سال پیش رو از معرفی برترین آثار اجرا شده در مساجد شهر قم به این رویداد خبرداد.

مجدالدین معلمی همچنین از فعالیت‌های دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ابراز رضایت و خرسندی کرد و ابراز امیدواری داشت که جمع حاضر پشتوانه و نسل خوبی برای آینده‌ی تئاتر استان قم باشند.

در ادامه نیز با حضور جمعی از مدیران حوزه هنری استان قم و مسئولین فرهنگی برخی مساجد شهر قم از تلاش‌های امین علوی‌نیا مسئول دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد و نیز نوجوانان مسجدی فعال در عرصه نمایش تقدیر شد.

خاطرنشان می‌شود دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری و کانون فرهنگی هنری مساجد استان شهریور ماه 1396 افتتاح و فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

ارسال نظر