ایوب آقاخانی نمایشنامه های جدید می‌نویسد

ایوب آقاخانی نمایشنامه های جدید می‌نویسد
سرپرست گروه تئاتر «پوشه» اعلام کرد که این گروه نمایشی در سال ۹۷ حداکثر ۲ تئاتر به صحنه خواهد برد.
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
کد خبر :  ۲۲۴۹۷

مهر: سرپرست گروه تئاتر «پوشه» اعلام کرد که این گروه نمایشی در سال ۹۷ حداکثر ۲ تئاتر به صحنه خواهد برد.

ایوب آقاخانی سرپرست گروه تئاتر «پوشه» درباره برنامه ها و فعالیت های پیش روی این گروه تئاتری به گفت: سال جدید طبق برنامه های معمول گروه تئاتر «پوشه» حداقل یک و حداکثر ۲ اثر نمایشی را برای طول سال ۹۷ پیش بینی کرده ام اما قطعی ترین وضعیت اجرایی گروه این است که اواخر پاییز سال ۹۷ در سالن استاد سمندریان نمایشی را به صحنه خواهیم برد.

وی ادامه داد: در عین حال مشغول بررسی پیشنهادهایی برای بازی در تئاترهایی هستم که فصل بهار و تابستان سال آینده به صحنه خواهند رفت که هنوز به قطعیت نرسیده است.

این کارگردان، نمایشنامه نویس و بازیگر تئاتر با اشاره به انجام پژوهشی برای نگارش ۲ نمایشنامه با زیرساخت های تاریخی که به تاریخ معاصر ایران بر می گردد، اظهار کرد: هنوز قطعیتی برای اجرای این ۲ نمایشنامه ندارم ولی برای اجرا نوشته می شوند. نگارش یکی از این نمایشنامه ها تا اواخر بهار سال ۹۷ و دیگری زودتر به پایان می رسد.

آقاخانی درباره دیگر فعالیت های خود نیز توضیح داد: اشتغال به بازی در سریالی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی سعید شاهسواری که از تابستان سال جاری در حال فیلمبرداری است، تدریس همیشگی و تلاش و تقلا برای چاپ منظم و قابل دفاع فصلنامه «صحنه» که امیدوارم این نظم و کیفیت با وجود تنگناها ادامه پیدا کند، از دیگر فعالیت هایی است که انجام می دهم.

ارسال نظر