با موضوع جانبازان اعصاب و روان؛

نمایش «گوشهایم را بشنو» در تبریز به صحنه می‌رود

نمایش «گوشهایم را بشنو» در تبریز به صحنه می‌رود
از پوستر نمایش «گوشهایم را بشنو» به نویسندگی علی پوریان و با کارگردانی حسین اصل‌عبداللهی در حوزه هنری استان آذربایجان شرقی رونمایی شد.
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد خبر :  ۲۲۴۵۵

از پوستر نمایش «گوشهایم را بشنو» به نویسندگی علی پوریان و با کارگردانی حسین اصل‌عبداللهی در حوزه هنری استان آذربایجان شرقی رونمایی شد.

به گزارش صحنه، رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی در ابتدای این مراسم گفت: نمایش و تئاتر یکی از ماندگارترین، تاثیرگذارترین و پر بسامدترین شاخه‌های گستره‌‌ی هنر است چراکه تاثیر عمیقی در مخاطب ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد‌تقی محمدیان با اشاره به تولید نمایش «گوشهایم را بشنو» افزود: امید است تولید این کار با ارزش با حمایت‌های مجموعه‌ی فرهنگی و هنری مورد رضایت مخاطبان قرار بگیرد چراکه این نمایش با عقبه‌ فکری و قابل قبولی تولید شده است.

وی با بیان اینکه نمایش «گوشهایم را بشنو»، نمایش ارزشمندی است به بیان مصائب جانبازان اعصاب و روان می‌پردازد، خاطرنشان کرد: حمایت از این نمایش فرهنگی طبیعتا زمینه را برای رشد و تعالی آثار فاخر و ارزشی فراهم می‌کند.

همچنین در ادامه این مراسم، هادی هاشمی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه عاشورا؛ گفت: در شورای ارزشیابی دقایقی از این نمایش ارزشمند را مشاهده کرده‌ام که با صراحت تمام می‌توان گفت یک اثر تماشایی بوده و بازیگران توانمند و اعضای بااستعداد این گروه توانسته‌اند به زیبایی هنرآفرینی کنند.

هادی هاشمی اضافه کرد: برای تئاتر تبریز باید کارهای خوب انجام گیرد تا بتوان استعدادهای باارزش را به نقطه صعودی برسانیم، در این راستا یکی از دغدغه‌های اصلی ما، رساندن تئاتر به جایگاه والا در حوزه فرهنگ و هنر است.

حسین اصل‌عبداللهی؛ کارگردان «گوشهایم را بشنو»؛ نیز طی سخنانی اظهار داشت: اصولا تئاتر از دغدغه‌های شخصی من به شمار می‌رود اما این نخستین بار است که به حالت سفارشی کاری را تولید می‌کنم.

وی ادامه داد: از آنجا که متن این اثر را نسبت به آثار ارزشی، متفاوت دیدم، به همین دلیل اقدام به همکاری با نویسنده این اثر کردم، اجرایی کردن این نمایش ادای دینی بوده برای کسانی که در راه ایران اسلامی از جان و دل ایثار کرده و با دشمنان مقابله کرده‌اند.

در ادامه‌ی این مراسک، رقیه شادخواه از بازیگران نمایش نیز گفت: پرداختن به موضوع جانبازان و ایثارگری‌های آنها کار خاصی است چرا که آن‌ها به ویژه جانبازان اعصاب و روان شرایط بسیار سختی را دارند و به نوعی مظلوم واقع شده‌اند. نمایش «گوشهایم را بشنو» دردهای این قشر مظلوم را بیان می‌کند.

به روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، نمایش «گوشهایم را بشنو» به نویسندگی علی پوریان و با کارگردانی حسین اصل‌عبداللهی از ١۵ اسفندماه در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به صحنه می‌رود.

ارسال نظر