از تولیدات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری؛

«یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه» در تماشاخانه مهر به صحنه می‌رود

«یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه» در تماشاخانه مهر به صحنه می‌رود
نمایش «یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه» به نویسندگی وحید حکمت پناه دهکردی و کارگردانی ثریا امینیان، از تولیدات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در تماشاخانه مهر به صحنه می‌رود.
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد خبر :  ۲۲۰۲۷

تماشاخانه مهر حوزه هنری میزبان نمایش «یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه»  از تولیدات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری می‌شود.

به گزارش صحنه، نمایش کودک «یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه» به نویسندگی وحید حکمت پناه دهکردی و با کارگردانی ثریا امینیان، از تولیدات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از روز دوشنبه- 16 بهمن ماه- ویژه‌ی مدارس در تماشاخانه مهر به صحنه می‌رود.

«یکی باید بخونه...» نمایشی در ژانر کودک و نوجوان است که تلاش دارد مفاهیم دوستی، کمک به هم نوع، همدلی و سایر ارزش های انسانی را به مخاطبانش آموزش دهد.

اکبر مرتضوی، پریا امینی، سهراب اسماعیلی، شیوا عالی پور، حمید رضا بیگی، شیرین هیاریان، پگاه قائدی، رضا حسین زاده ، زهرا امیرخانی و آرمان براتی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: آرام رضا ولی پور دهکردی: سرپرست گروه؛  داود امینیان: طراحی نور؛ احسان بسیم: ساخت موسیقی و اهورا ولی پور دهکردی: اجرای موسیقی.

 گفتنی است این نمایش اجرای موفقی در مرکز استان و شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری داشته است.

خاطرنشان می‌شود «یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه» از 16 تا 18 بهمن در تماشاخانه مهر حوزه هنری در نوبت صبح، میزبان مدارس تهران خواهد بود. 

اولیای مدارس جهت رزرو بلیت می توانند با شماره تلفن 84172413 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر