برگزیدگان جشنواره فیلمنامه‌نویسی «هشت نوشت» معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره فیلمنامه‌نویسی «هشت نوشت» معرفی شدند
شامگاه پنجشنبه 21 دی ماه 1396 با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان، دومین جشنواره ملی فیلم‌نامه‌نویسی هشت‌نوشت با موضوع دفاع مقدس به کار خود پایان داد.
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
کد خبر :  ۲۱۹۵۵

    به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، شامگاه پنجشنبه 21 دی ماه 1396 با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان، دومین جشنواره ملی فیلم‌نامه‌نویسی هشت‌نوشت با موضوع دفاع مقدس به کار خود پایان داد. مراسم اختتامیه که در تالار مرکزی شهر برگزار می‌شد با سخنان و خیر مقدم سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم آغاز شد. در ادامه احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سید مهدی صادقی استاندار قم پشت تریبون رفتند و از برگزار کنندگان جشنواره تشکر کردند و بر حمایت ارگان‌های فرهنگی استان برای تولید آثار برگزیده جشنواره، تاکید کردند.

در ادامه از خانواده دو شهید مدافع حرم مهدی ایمانی و محمد جعفری تجلیل شد. در پایان نیز از صاحبان 9 اثر برگزیده جشنواره با اهدای تندیس و لوح افتخار به ترتیب زیر تقدیر شد.

اثر اول؛ جشنواره فیلمنامه «رویاها» نوشته آقایان سیف الله یزدانی و محسن غضنفری از قم

اثر دوم؛ فیلمنامه «سر ... باز» نوشته رعنا جوادی از کرج

اثر سوم؛ فیلمنامه «سپیده دم» نوشته بیژن بیات از اراک

اثر چهارم، فیلم‌نامه «ری را» نوشته سحر جی‌داد از قائمشهر

اثر پنجم، فیلمنامه «سبز شمعدانی» نوشته فاطمه علی‌مرادی از قم

اثر ششم، فیلمنامه «تخریب‌چی» منوشته محمدعلی شیروانی از اصفهان

اثر هفتم، فیلمنامه «دست طلایی» نوشته وحید موحدی از تهران

اثر هشتم، فیلمنامه «روز پدر» نیلوفر فرهمند از اصفهان

اثر نهم، «قاصدک‌های خونین» مهسا اسدی از قم

دومین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی دفاع مقدس «هشت‌نوشت» به همت انجمن سینمای جوان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری قم و جمعی از نهادها و سازمان‌های فرهنگی هنری استان برگزار شد.

ارسال نظر