با حضور کوروش زارعی؛

دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد لرستان افتتاح شد

دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد لرستان افتتاح شد
دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با حضور مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی مساجد در خرم آباد افتتاح شد.
جمعه ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کد خبر :  ۲۱۳۹۵

دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با حضور مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی مساجد در خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری لرستان، دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با حضور کوروش زارعی؛ مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری؛ امیدی‌پور؛ رییس حوزه هنری لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدوی امین؛ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان؛ و جمعی از هنرمندان در خرم آباد افتتاح شد.

در این مراسم، امیدی پور رییس حوزه هنری لرستان ضمن خیر مقدم به مهمانان گزارشی از وضعیت هنرهای نمایشی در لرستان ارائه کرد و گفت: تئاتر مردمی بچه های مسجد یک جریان هنری است که با همت مرکز هنرهای نمایشی ایجاد شده است و رونق گرفتن این جریان علاوه بر حمایت مدیران فرهنگی شور و نشاط هنرمندان جوان این رشته را طلب میکند که الحمدالله در کانون های فرهنگی مساجد وجود دارد اما برای اینکه این نهال در تئاتر کشور بعنوان یک جریان پویای هنری به بار بنشیند باید علاوه بر حمایت قدری صبور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدوی امین مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان دیگر سخنران برنامه ضمن تشکر از ابتکار حوزه هنری در محور قرار دادن مسجد برای فعالیت های هنری افزود: سینما و تئاتر زبان گویای جامعه است و اگر میخواهیم جهان سخن و اندیشه جوانان ما را بشنود و درک نماید باید با زبان هنر سخن بگوییم.

در ادامه کوروش زارعی اهداف و اولویت های حوزه هنری را در مورد راه اندازی تئاتر بچه های مسجد برای حاضران تشریح کرد. زارعی با اشاره به تجربه موفق حوزه هنری در بخش ادبیات سوره بچه های مسجد گفت: باید به بچه ها یاد بدهیم که برای کار نمایشی به گروه و کار گروهی نیاز داریم و تلاش کنیم این کار آنقدر ادامه یابد تا به یک جریان هنری در مساجد تبدیل شود.

در پایان این مراسم از پوستر تئاتر بچه های مسجد رونمایی شد و حکم مسئولیت تئاتر بچه های مسجد به مسعود بیرانوند اهدا شد.

ارسال نظر