شفق فیروزه ای در آسمان نگارخانه عالی

شفق فیروزه ای در آسمان نگارخانه عالی
علی محمد شیخی تازه ترین آثار نقاشی اش را در نمایشگاهی با عنوان شفق فیروزه ای، در نگارخانه ابوالفضل عالی به نمایش می‌گذارد.
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر :  ۱۹۴۳۰

به گزارش سایت مرکز تجسمی حوزه هنری، نگارخانه ابوالفضل عالی از 19 شهریورماه میزبان بیش از 40 اثر نقاشی طبیعت از علی محمد شیخی خواهد بود. این نمایشگاه که تا 28 شهریورماه ادامه دارد، مشتمل بر 40 اثر نقاشی است که با تکنیک اکریلیک و با موضوع طبیعت آماده شده اند. علی محمد شیخی درباره این نمایشگاه و ویژگی های آن گفت: بیشتر آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه بازتاب‌های ذهنی من در مواجهه با طبیعت نقاط مختلف کشور است. برای خلق این آثار با توجه به علاقه شخصی و ارتباط حسی که با رنگهای سرد دارم، سعی کردم تا از خانواده رنگهای سرد بیشترین بهره را بگیرم. شیخی در ادامه توضیح داد: این آثار با تکنیک اکریلیک و در ابعاد مشابه 40 در 50 سانتی متر آماده شده اند؛ اما قصد دارم تا بعضی از این آثار را در ابعاد بزرگتری روی بوم اجرا کنم. این نقاش پیشکسوت که به تازگی نمایشگاهی از آثار خود را در اردبیل به معرض نمایش گذاشته بود از قرار دادن یکی از آثارش در نمایشگاه شفق فیروزه‌ای خبر داد که موضوع آن به لحاظ حس و مضمون با شهادت محسن حججی ارتباط داشته و به احترام آن شهید بزرگوار از آن در نمایشگاه پیش رو استفاده کرده است.

نمایشگاه شفق فیروزه ای با آثاری از علی محمد شیخی، روز یکشنبه 19 شهریورما از ساعت 16 در نگارخانه ابولفضل عالی  حوزه هنری افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، در طول ایام هفته (به جز روزهای تعطیل و پنجشنبه ها) تا 28 شهریورماه از ساعت 9 تا 19 پذیرای علاقه مندان است.

 

 

 

 

 

  

ارسال نظر