گزارش کیوان امجدیان از حرکت صعودی مرکز تجسمی حوزه هنری

گزارش کیوان امجدیان از حرکت صعودی مرکز تجسمی حوزه هنری
خبرگزاری فارس از حرکت صعودی در مرکز تجسمی حوزه هنری می گوید
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
کد خبر :  ۱۹۳۳۵

کیوان امجدیان در گزارش "یک هفته و چند نکته" که به تازگی در صفحه فرهنگ و هنر خبرگزاری فارس منتشر می‌شود، هر هفته به بررسی موضوعات مهم و قابل توجه در حوزه فرهنگ و هنر می پردازد. به نوشته امجدیان: « هر هفته در حوزه فرهنگ و هنر اتفاقات ریز و درشت زیادی می‌افتد. اتفاقاتی که ممکن است بی هیچ تحلیلی و صرفاً به عنوان یک خبر بیایند و بروند. "یک هفته و چند نکته" مجالیست برای تحلیل بعضی خبرهای هفته گذشته و یادآوری دوباره آنها.» همچنین نگارنده در ابتدای گزارش خود نظرات کاربران و خوانندگان را در مورد انتخاب خبرها و تحلیل آنها در ادامه تهیه گزارش "یک هفته و چند نکته" کمک کننده و راهگشا دانسته است.
در دومین گزارش یاد شده که در تاریخ 11/6/96 در خبرگزاری فارس منتشر شده، به این مطالب اشاره شده است: اعلام دبیر جشنواره فجر، برگزاری جشنواره موسیقی جوان، برگزری کنسرتها، اکران فیلیم ارزشمند با نام «تابستان داغ» و دیده شدن نشانه‌های تحول در بخش تجسمی حوزه هنری که البته موضوع آخر یعنی تحلیل وضعیت مرکز تجسمی حوزه هنری از نگاه کیوان امجدیان برای سایت مرکز تجسمی قابل اهمیت است که این بخش از گزارش از نظر می گذرد:
«چند وقتی است مسعود شجاعی طباطبایی که هنرمندی خستگی‌ناپذیر و همیشه پر انرژی است، بر مسند اداره مرکز تجسمی حوزه هنری نشسته است. انصافا هم از وقتی او در این جایگاه نشسته است می‌توان به‌طور محسوسی اثرات تلاش وی برای تغییر و حرکت رو به جلو را دید. برگزاری مراسم‌ها و جشنواره کوچک اما بسیار کاربردی و اثرگذار و برگزاری نشست‌های تخصصی و ورک‌شاپ‌های حرفه‌ای و اجرای نقاشی‌های تاثیرگذار و ...
حالا باید نشست و دید مسعود شجاعی طباطبایی با اخلاق حرفه‌ای و با کوله باری از تجربه و تعهد و پایمردی چه می‌کند. هرچند از همین حالا معلوم است که او مرکز تجسمی حوزه هنری را با پیشرفت و حرکت صعودی و شتابی چشمگیر، به سوی موفقیت هدایت خواهد کرد.»

 

 

 

 

 

ارسال نظر