برپایی ورک شاپ ایده یابی در کارتون و گرافیک در حوزه هنری

برپایی ورک شاپ ایده یابی در کارتون و گرافیک در حوزه هنری
ورک‌شاپ ایده یابی در کارتون و گرافیک با حضور محمدحسین نیرومند، هنرمند کاریکاتوریست، در مرکز تجسمی حوزه هنری برگزار خواهدشد.
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر :  ۱۹۲۴۶

به گزارش سایت مرکز تجسمی حوزه هنری، برای اولین بار در مرکز تجسمی حوزه هنری، ورک‌شاپ‌های تخصصی سه روزه با حضور اساتید هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد. بر اساس این گزارش پیش‌بینی شده تا در 16 رشته هنری همچون: تایپوگرافی مذهبی، فنون طراحی پوستر، طراحی کاریکاتور چهره، پی‌نما (کامیک استریپ)، نقاشی، مجسمه سازی، نگارگری، ایده‌یابی در کارتون و گرافیک، نقاشی دیجیتال، آشنایی با هنرهای جدید، خط معلی و ... با حضور اساتید هنرمندی چون: مسعود نجابتی، احمد عربانی، حسن روح الامین، محمدحسین نیرومند، سعید رزاقی، نادر قشقایی، بهمن عبدی، خشایار قاضی زاده، سعید نقاشیان، سیدحمید شریفی، سید نظام‌الدین امامی‌فر ورک شاپ‌های تخصصی برای هنرمندان جوان و علاقه‌مندان این رشته‌های هنری برگزار شود.
"ایده‌یابی در کارتون و گرافیک " عنوان ورک شاپ سه روزه محمدحسین نیرومند است که بر اساس آموزش‌های کتاب فیل آبی از تألیفات همین هنرمند، در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 13 تا 15 شهریورماه از ساعت 10 تا 13 در کارگاه اصلی مرکز تجسمی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ، حوزه هنری - طبقه دوم اجرا خواهد شد. از جمله ویژگی این ورک شاپ‌، مدت زمان آن است که طی سه روز و در مدت 9 ساعت، به آموزش فشرده و تخصصی در رشته کارتون و گرافیک پرداخته خواهد شد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام حضور در هریک از این ورک شاپ‌ها می‌توانند با تلفن 88808103 و 88895398 و09033411987 تماس بگیرند.

 

 

 

 

ارسال نظر