فراخوان طراحی تندیس و سردیس شهدا

فراخوان طراحی تندیس و سردیس شهدا
سازمان زیباسازی شهرداری تهران در راستای اهداف و سیاست‌های کلان شهرداری تهران، فراخوان طراحی تندیس را به شرح زیر اعلام کرد.
سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر :  ۱۹۱۷۷

سازمان زیباسازی شهرداری تهران در راستای اهداف و سیاست‌های کلان شهرداری تهران، فراخوان طراحی تندیس را به شرح زیر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سایت مرکز تجسمی حوزه هنری، سازمان زیباسازی شهر تهران جهت تکریم و پاسداشت دلاوری‌ها و رشادت های« شهدای ارجمند انقلاب اسلامی» و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در راستای اهداف و سیاست های کلان شهرداری تهران و به منظور ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و بهره‌مندی از آثار فرهنگی و هنری، فراخوان طراحی تندیس و سردیس شهدا را به شرح زیر اعلام می نماید. از هنرمندان مجسمه‌‌ساز دعوت می نماید مطابق شرایط زیر با ارائه طرح در این فراخوان مشارکت نمایند.علاقه مندان میتوانند ا زتاریخ 25 تا 27 شهریور ماه جاری جهت ثبت نام اقدام نمایند.

اسامی شهدای مورد نظر عبارتند از:

نیم تنه شهید بهشتی، سردیس شهید مجتبی هاشمی، سردیس شهید حججی، سردیس شهید طومانیان   

نحوه ثبت نام و ارایه طرح:

هنرمندان می توانند با مراجعه به دبیرخانه و تحویل موارد زیر در این فراخوان شرکت نمایند.

-   تحویل ماکت حجمی

-   ارائه فایل تصویر با کیفیت از ماکت با فرمت JPG

-  ارائه قیمت پیشنهادی و برآورد هزینه دقیق(کلیه تندیس ها و سردیس ها از جنس برنز و با روش ریخته گری موم مفقوده مورد نظر می باشد)

-  تکمیل فرم ثبت نام

نکات مهم:

1- طراحی حالت فیگور می بایست با ویژگی های شخصیت هر یک از شهدای گرانقدر مطابقت داشته و از نظر شباهت چهره نیز دقیق باشد.

2- پایه تندیس ها نیز بر اساس مشخصات تندیس طراحی شده و مکان نصب اثر با ارتفاع مناسب توسط هنرمند طراحی و پیشنهاد می گردد.
3- تشخیص توانمندی هنرمند در خصوص اجرای آناتومی دقیق و شباهت سازی چهره بر اساس سوابق هنریمرتبط که توسط هنرمند ارایه می شود به عهده شورای هنری خواهد بود.

اعلام نتایج:

10 روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت سازمان

نشانی: تهران- پاسداران- میدان هروی- خیابان وفامنش- خیابان جمالی شرقی- مرکز فعالیت­های مجسمه سازی شهر تهران(عمارت عین الدوله) - تلفن تماس 47-22969744     سایت سازمان   www.zibasazi.ir

 

 

 

 

 

ارسال نظر